Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

To nøkler til:

 

 

 

Kane & lynch collection:

 

 

Lara Croft and the Guardian of Light

 

 

 

Vil gjerne at folk også skriver dersom de har brukt koden, samt en takk. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kane & Lynch-spillene bør tas av en selvpiner.

 

Viste noen kom til å kommentere det. Begge spillene er herlige, dersom en har et åpent sinn, og ikke leser anmeldelser på forhånd. Dog skal en kunne ignorere gameplay elementer, ihvertfall i det første spillet da det tekniske ikke er å se.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For de som savner et saftig Zelda-lignende spill til PC anbefaler jeg Oceanhorn. Spillet har mange av de samme spillmekanismene som Zelda, men også ting som ikke finnes der, som for eksempel mulighet til å gå opp i level. Musikken er topp (lagd av folk som tidligere har jobbet med Final Fantasy). Grafikkstilen skal visstnok minne om Windwalker, men jeg likte ikke grafikken i dét spillet mens jeg elsker grafikken i Oceanhorn, så det kan jo ikke stemme :p Spillet har sin egen identitet og stemning (altså ikke en "klone", men mer "inspirert av") og er kort sagt veldig sjarmerende. Anbefales på det sterkeste til fans av sjangeren. Finnes på Steam til 80,-.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

For de som savner et saftig Zelda-lignende spill til PC anbefaler jeg Oceanhorn. Spillet har mange av de samme spillmekanismene som Zelda, men også ting som ikke finnes der, som for eksempel mulighet til å gå opp i level. Musikken er topp (lagd av folk som tidligere har jobbet med Final Fantasy). Grafikkstilen skal visstnok minne om Windwalker, men jeg likte ikke grafikken i dét spillet mens jeg elsker grafikken i Oceanhorn, så det kan jo ikke stemme :p Spillet har sin egen identitet og stemning (altså ikke en "klone", men mer "inspirert av") og er kort sagt veldig sjarmerende. Anbefales på det sterkeste til fans av sjangeren. Finnes på Steam til 80,-.

 

Slenger meg på den. Har spilt i 12 timer på det nå og tror jeg er på siste øyen. Koselig spill rett og slett. Et par tekniske problemer dog som fps-fall og frysing, men hvis de fikser dem snakker vi om en liten perle, spesielt til den prisen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...