Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Far vil ikke ha samvær med barnet


Anbefalte innlegg

Ok, her er problemet mitt!

 

Jeg er alenemamma og Bf bor et stykke unna å jobber som snøbrøytevakt på vinteren hvor han da er på vakt 24 t i døgnet. å annleggsgartner om sommeren.

Vi har vært hos advokat og familievernkontoret å han skal da egentlig ha datteren våres annen hver helg, han sa nemlig at det var ikke noe problem å ha henne på vinteren, for da skulle han gi beskjed om at han hadde datteren sin... Og jeg tenkte Ok, men det er jo bra, MEN, nå har han ikke hatt henne siden september 09 fordi han kan ikke for han må kjøre snø!

Han hadde henne julaften men måtte da jobbe, så hun var hos familien hans,......

Har tatt det opp med han, men han sier han vet aldri når han jobber, så han kan ikke ha henn...

Jeg vil heller ikke si, ha henne denne helga enten du vil eller ikke, for han kan jo sette henne fra seg noen andre steder å reise på jobb.. Hun er forresten 2 år....

Så hva skal jeg gjøre?

Skal det liksom være sånn da, at han kan si, nei om vinteren kjører jeg snø, å onm sommeren, Nei da har jeg barn!

Har man barn har man de året rundt... Å så lenge han sa han hadde ordnet detta med jobben å sånn, så skulle det jo egentlig ikke være noe prob, men det er det jo da.....

 

synes ikke det blir riktig at han skal gjøre som han vil... dessuten så ser ikke datteren våres pappan sin mer enn 2 timer i uka.... det er ikke mye...

Og jeg får aldri fri.. ikke at det er så stort prob, for jeg elsker dattern min, Men skal han få gjøre akkurat som han vil??

 

Hva kan jeg gjøre??

 

Beklager langt innlegg, men måtte få det ut nå....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Christina