Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det billigst å få seg dame?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

dette er ikke seriøst ment. jeg begynte bare å tenke på det.

 

når på året er det best å skaffe seg dame for å slippe å bruke så mye penger på henne om du ikke har tro på at det skal vare lenge. jul og valentines vet jeg om, men er det flere? bursdag kan jo være på 365 forskjellige dager så det tar jeg ikke med nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk tema:-)

 

For å prøve å svare seiøst så har du selvsagt jul og valentines og bursdag hvor en jente kan forvente å få noe.

 

Men i min erfaring går det jevnt mest penger i ferier. Da tilbringer man mye tid sammen og dersom du er i et forhold der hun er krevende forventer hun nok at du skal ta regningen for lunsj, middag, kino, is, drinker osv. Så jeg har størst tro på høsten, fra sommerferien er ferdig til julen nærmer seg. Da er det ingen fridager utover det vanlige (våren kryr av dem), ingen helligdager og mye drittvær som man kan holde seg inne i.

 

Når det er sagt så har jeg aldri tenkt igjennom dette før og synes det er hyggelig å være ute og finne på ting, selv om det koster. (Nå gjelder sikkert ikke samme forutsetninger for oss da jeg har en mistanke om at jeg er en god del eldre og ikke minst mye mer gift enn deg)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

så da er det bare å holde seg i ro helt til sommerferien er ferdig. da skaffer man seg dame og blir ferdig med henne før jul. det skal taes til etterretning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...