Gå til innhold

Den offisielle Postmanntråden ang. levering av & pris på Samsung Galaxy SIII


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4585 kr på Deal.no er jo en genial pris - men er det virkelig en ulåst Samsung Galaxy S3 det er snakk om? Det står veldig lite på siden, og navnet på produktet ("Telekom SAM GALAXY S III BL 16 GB TMD VARIANTE OHNE LOCK GR") er også litt utenom det vanlige. Noen som vet?

 

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=99919526&ref=Prisjakt.no&utm_source=Prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=99919526

Lenke til kommentar

Har lagt til i første post:

 

Elkjøp - Uten abb - 5395,-

--------------------------------

Expert - Uten abb - 5395,-

--------------------------------

Deal - Uten abb - 4 978,-

 

 

@arnoldp

Når jeg trykker på den linke kommer denne prisen opp -> Deal - Uten abb - 4 978,-

Lenke til kommentar

Telenor har den hvite til 3399 med abonnementet prat(99). Kan man ikke da bare betale 12 måneder mens simkortet ligger i en skuff og ende opp med en veldig god pris?

Jo, men er ofte en minimumsdebitering. Sjekk betingelsene nøye for du bestiller, men kan fort bli lønnsomt.

Lenke til kommentar

Komplett - 5295,- uten abonomang

PS - 4885,- uten abonomang

NetOnNet - 5190,- uten abonomang

Siba - Uten abb - 5190,-

Elkjøp - Uten abb - 5395,-

Expert -Uten abb - 5395,-

Deal - Uten abb - 4 978,-

 

Noen av disse er feil, mulig de nettop har blitt endret?

Jeg ser hvertfall disse prisene nå.

 

PS: 5 390,-

Netonnet: 4 979,-

Deal: 4 976,-

 

Expert og elkjøp sine priser som du har ført opp er kun nettpriser.. De koster mer i butikk.

Var hvertfall innom Elkjøp i dag og de solgte den for 5 499,- uten abb.

Lenke til kommentar

Telenor har den hvite til 3399 med abonnementet prat(99). Kan man ikke da bare betale 12 måneder mens simkortet ligger i en skuff og ende opp med en veldig god pris?

Jo, men er ofte en minimumsdebitering. Sjekk betingelsene nøye for du bestiller, men kan fort bli lønnsomt.

Er ikke telefonen låst til Telenor,slik det ikke lar seg gjøre å dytte inn et hvilket som helst simkort?

Lenke til kommentar
Tungvint? Det er fullstendig latterlig og på steinaldernivå....

 

Har oppdaget at flere nettbutikker har fjernet muligheten til at kunden kan kansellere ordrer selv. Det er nok ikke teknologien det står på, men viljen. Du vil vel heller ikke la en fisk kansellere fangsten når du først har fått den på kroken ... :)

 

Men det tyder på at konkurransen ikke er stor nok på dette feltet.

Lenke til kommentar

Telenor har den hvite til 3399 med abonnementet prat(99). Kan man ikke da bare betale 12 måneder mens simkortet ligger i en skuff og ende opp med en veldig god pris?

Vurderer sterkt dette selv. Gjorde noe av det samme da jeg kjøpte min forige tlf. (Galaxy Spica), og det var ingen problemer med det. La bare SIM-kortet i en skuff og glemte det til jeg sa det opp ett år senere.

Tenk dette tilbudet + Chess Play, 99kr måneden for Spotify Premium og 500 MB data : D

Endret av Larsera.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har fått tilsendt blå Galaxy S3 fra Netcom? Snakket med dem tidlig i går formiddag og da hadde de visstnok fått inn et parti som ihvertfall skulle dekke opp de som hadde forhåndsbestilt tidlig. Jeg bestilte 10. mai så jeg var visstnok en av dem. Men jeg har ikke hørt noe etter det, lurte derfor på om det er noen andre som eventuelt har fått tilsendt sporingsnummer, eller faktisk har mottatt telefonen?

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er Netcom Large+ et veldig godt tilbud hvis du vil ha S3 + Spotify?

 

NetCom Large+:

1200 Min.

600 SMS

1600 MB

1,99 kr per MMS

"Gratis" Spotify Premium i 12 mnd

12 mnd binding

 

Totalt pris Large+ etter 12 mnd: 8187,-

- Anslått verdig av S3 ca. ----- -5000,-

- Verdi Spotify Premium 12 mnd -1188,-

-------------------------------------------------

Kostnader mobilabonnement 1 år. 1999,-

Per mnd. ca. 166,-

 

Trukket fra verdien av tlf og et Spotify abonnement koster det altså 166,- kr per mnd for 1200 MIN, 600 SMS og 1600 MB. Er ikke det et vanvittig bra tilbud?

Finnes det bedre tilbud?

Endret av Ebbe2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...