Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aston er ett fint program, finnes på www.themerboy.com

 

hvis denne var postet før så beklager jeg, men jeg gidder ikke å lese gjennom 4 sider.

Posta riktig det ja ;)

Husker at jeg brukte aston før, fint det, men brukte litt tid på å få det til å se bra ut.

Det som er kjedelig med Aston, er at du må manuelt legge inn alle snarveier, noe som kan være litt tungvint. Dessuten bruker det faktisk litt ressurser (men ikke ALT for mye, i motsetning til mange andre moddeprogrammer).

Lenke til kommentar

jeg har et lite problem..Jeg bruker Dreamwever for programmering, og åpner derfor .css filer i nevnte program. Problemet er at alle css-filene på pc'en min har standard notepad-icon. Dette gjør det litt vanskelig å skille filtypene da jeg ofte bare ser på ikonet før jeg åpner filer..Jeg har sjekket at Dreamweaver er programmet som blir assosiert med .css filer og de åpnes i Dreamweaver når jeg dobbeltkklikker på de..Noen som vet hvordan jeg selv kan bestemme hvilke ikon jeg vil ha på bestemte filtyper i windows? (Det er ikke snakk om en snarvei!)

Lenke til kommentar
jeg har et lite problem..Jeg bruker Dreamwever for programmering, og åpner derfor .css filer i nevnte program. Problemet er at alle css-filene på pc'en min har standard notepad-icon. Dette gjør det litt vanskelig å skille filtypene da jeg ofte bare ser på ikonet før jeg åpner filer..Jeg har sjekket at Dreamweaver er programmet som blir assosiert med .css filer og de åpnes i Dreamweaver når jeg dobbeltkklikker på de..Noen som vet hvordan jeg selv kan bestemme hvilke ikon jeg vil ha på bestemte filtyper i windows? (Det er ikke snakk om en snarvei!)

Sjekk i mappealternativer -> filtyper. Dersom du velger avansert på CSS så kan du endre til det ikonet du vil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...