Gå til innhold

One Call utvider Folkepakka


Anbefalte innlegg

Det er dyrere abonnement hos One Call fra nå av . Samtidig bruker de NettCom mobilnett som dårligere mobil dekkning enn Talkmore som bruker Telenor mobil dekkning . One Call sikkert blir tape mobil leverandør sammeligne med andre konkuranser .

 

Det er feil. One Call bruker Network Norway sitt nett. I tillegg roamer de på Telenors nett. One Call har derfor faktisk bedre dekning enn Telenor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dyrere abonnement hos One Call fra nå av . Samtidig bruker de NettCom mobilnett som dårligere mobil dekkning enn Talkmore som bruker Telenor mobil dekkning . One Call sikkert blir tape mobil leverandør sammeligne med andre konkuranser .

 

OneCall bruker ikke NetCom sitt mobilnett - de bruker Telenor og Network Norway sine mobilnett.

 

OneCall er fremdeles blant de desidert rimeligste operatørene - nesten uansett ringemønster. Personlig synes jeg at det er synd Faktura forsvinner - selv om jeg skiftet til Grunnpakka 1 april fordi antall ringeminutter jeg bruker har økt de siste månedene til ca 150 - 250 minutter, og at 150 MB data passer alldeles utmerket (snittforbruk siste 5 mnd er 132 MB pr måned).

 

Med Faktura ville jeg spart 10 - 15 kr noen måneder og betalt 15 - 30 kr mer andre måneder, så jeg kommer omtrent ut hipp som happ.

Lenke til kommentar

Jaja. Som kunde hos one call sendte jeg nå en klage på at de fjernet faktura. Har grunnpakka nå (etter fridata perioden), somlet litt med å gå tilbake til faktura. Nå er den plutselig borte.

Enden på visa, jeg sendte inn klage, hvis jeg ikke får faktura-abonnementet blir det mest sannsynlig at jeg velger en annen operatør.

Lenke til kommentar

Hvem i alle dager bruker onecall etter at talkmore kom på banen?

 

Kan ikke se at talkmore har noen rimeligere abbonnementer for mitt forbruk per i dag.

Har prøvd talkmore tidligere, men ble lurt og kunne ikke bruke telefonen hjemme i nesten 3mnd.(Bestilte abbonnement og det stod telenor nett alle steder under bestillingen, fikk likevel sim med netcom nett, som ikke har dekning her, tok 3mnd før de klarte å sende ut korrekt sim med telenor nett).

Kundebehandlingen var elendig. Type terningkast 1.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Har snart hatt OneCall i 4 år med deres Faktura abb, Og har spart store penger på det.

 

Gikk fra et eller annet Telenor skvip der jeg allerede betalte 80kr/mnd bare for å ha det! I tillegg kom bruken. Jeg var normalt oppe i 200-250kr mnd med denne pakka. Da jeg bytta fikk jeg medfølgende minutter og SMS og jeg var nede i 50kr/kvartalet!

 

Jeg har spart i nærheten av 10000kr på disse 4 årene i mobilbruk takket være Onecall.

Jeg har ingen klager heller. Service er på topp, både på mail, telefon og chat, nettsidene er enkle og de har alltid hatt gode priser. Litt surt å gå over til 59kr mnd fastpris nå, men når jeg har spart såpass mye fra før og er såpass fornøy skal de jammen få de kronene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For personer med lite forbruk bør man se på ringkontant løsninger. I dag er forhåndbetalte løsninger mer og mer attraktivt enn vanlig abbonement. "Kontantkort" var en gang noe som var dyrt, i dag er den virkeligheten totalt snudd.

 

Det er etter min mening bare mer og mer uoversiktelig med altfor mange unødvenig kompliserte abonnement hos ulike leverandører.

 

Min skuffelse er at Telenor nå fjerner sin makspris på 10 kr døgnet for mobilsurfing på sine abbonement....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...