Gå til innhold

creatine- bivirkninger ?


Anbefalte innlegg

Når du ikke er vandt med å spise blir magesekken "mindre", mao den trekker seg sammen, og dette kan resultere i du er mindre sulten og ikke klarer å spise så mye. Etterhvert vil det bli bedre, og du vil få  i deg mer mat.

 

En god ting er å spise flere ganger dagen. Spis en 8-10 måltider. Ikke så superstore, men øk over tid.

7629384[/snapback]

8-10 måltider ? Enten må du være våken store mengder av døgnet, eller så må du spise ca hver 2 time (tannlegen kommer til å bli irritert på deg, men hei, det er dine tenner)

 

Det "normale" er å spise ca hver 3'dje time (mellom 3 og 4 timer mellom hvert måltid), noe som gir meg 6 måltider pr. dag (gitt at jeg spiser ca hver 3'dje time.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du ikke er vandt med å spise blir magesekken "mindre", mao den trekker seg sammen, og dette kan resultere i du er mindre sulten og ikke klarer å spise så mye. Etterhvert vil det bli bedre, og du vil få  i deg mer mat.

 

En god ting er å spise flere ganger dagen. Spis en 8-10 måltider. Ikke så superstore, men øk over tid.

7629384[/snapback]

8-10 måltider ? Enten må du være våken store mengder av døgnet, eller så må du spise ca hver 2 time (tannlegen kommer til å bli irritert på deg, men hei, det er dine tenner)

 

Det "normale" er å spise ca hver 3'dje time (mellom 3 og 4 timer mellom hvert måltid), noe som gir meg 6 måltider pr. dag (gitt at jeg spiser ca hver 3'dje time.)

7632072[/snapback]

 

 

 

 

skjønner skjønner.

sliter med detteher :p

kjenenr jeg er sulten men klarer ikke få presset maten ned :p

vert slik siden jeg kunne gå.

er ikke noen som har noe IMBA bra matlyst tips ? :p

Lenke til kommentar

Ser noen få ting jeg vil kommentere i løpet av tråden, men jeg orker ikke sitere:

 

#Creatin binder ikke nødvendigvis vann i kroppen, det spørs hva slags typer creatin du tar.

 

#5-8L vann om dagen er ganske ambisiøst, å satse på 3-4L om dagen er nok i massevis for en vanlig person.

 

Ellers er det mye viktigere med et godt kosthold enn å stappe i seg creatin og denslags, prioriter kostholdet så går det bra.

Lenke til kommentar
Ser noen få ting jeg vil kommentere i løpet av tråden, men jeg orker ikke sitere:

 

#Creatin binder ikke nødvendigvis vann i kroppen, det spørs hva slags typer creatin du tar.

 

#5-8L vann om dagen er ganske ambisiøst, å satse på 3-4L om dagen er nok i massevis for en vanlig person.

 

Ellers er det mye viktigere med et godt kosthold enn å stappe i seg creatin og denslags, prioriter kostholdet så går det bra.

7633434[/snapback]

 

 

hmmm nå er det to dager siden jeg slutta med creatine.

jeg tok den vanlige første som kom btw. ikke tricreatine.

og har begynt å spise bedre og drikke mere.

gikk opp ett par kilo i di fleste øvelsene mine i dag.

 

så stemmte att jeg henta mere ved å spise ordentlig :)

vet ikke vor lang tid det tar før creatinen går ut av systemet da men,

Lenke til kommentar

Om "den vanlige" kreatinen er Kreatin Monohydrat så binder den vann. Å spise og drikke godt er det viktigste tipset på lang sikt, vil anbefale at du leser en del om kosthold. Lær deg viktigheten av forskjellige fettsyrer, proteiner, og når du bør spise hva slags karbohydrater f.eks.

 

Ellers vil nok ikke all kreatinen gå ut av systemet, ettersom det finnes kreatin i matvarene man spiser til daglig også.

Lenke til kommentar

Kreatin er genialt, jeg merket ikke noe økning i øvelser, eller i utholdenhet etc,, men jeg fikk nesten ikke treningsverk:-)

 

Men når du går på kreatin så er det anbefalt med mye vann. ett minimum iløpet av en dag skal ligge på rundt 3 liter. men det er iløpet av en hel dag så ingen grunn til å hive ned på 1 liter etter trening bare for å øke inntaket, bedre å å spre inntaket over hele dagen, drikke jevnlig:-)

Endret av Martyrium
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...