Gå til innhold

Tips om hvor jeg bør markedsføre meg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ren gjetting for min del, men ser for meg at dette er noe sært marked.. Selv om internett kan hjelpe på å hente inn kunder, vil det jo være ett svært begrenset marked da dette koster flesk-

 

Skoler og andre tilsvarende foreninger som har slikt har da trolig også kunnskap gjennom Youtube og andre veivisende videoer til å gjøre mye av dette selv om de da ikke har eget personal med kunnskapen..

 

Her er det vel litt mer privatmarkedet man må sikte på med hellers folk med alt formye penger.. Folka har ett piano som veier nesten ett tonn, og vi har hatt det stemt en gang på slutten av 90tallet :p Og det kostet vel nesten en 4. del av hva selve pianoet kostet... :p

 

Etter det stemmer vi det selv :)

 

Edit:

Markedsføre seg i litt mer dyrere annonser i DN kanskje.. fokusere på nettsider som evnt har lesere som tjener noen kroner :)

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Det var nok ren gjetting.. har vært stemmer nå i 6 år, og det er mye å gjøre. 3 års læretid, og jeg lover det trengs.. en lærer ikke slikt godt over youtube.

 

Jeg har vært ansatt i et firma som stemmer - og ikke tenkt så mye på markedsføring. Men starter for meg selv på tirsdag.

 

Det jeg har hørt er at enkelte markedsføringsfirmaer bør en holde seg borte fra..

 

Hvor mange stemmere det er i Oslo vet jeg ikke, da jeg bor i Rogaland.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjennskap til akkurat din bransje som piano- og flygelstemmer, men har hatt deltidsjobb med noe av det samme som gitarlærer/musikklærer, og jeg tror måten sjefen vår skaffet oss oppdrag på rett og slett var å ha mange kontakter innenfor de institusjonene som trenger det oftest. I vårt tilfelle var det skoler. Jeg vil kanskje tro at hovedetterspørselen i ditt yrke også kommer fra det offentlige, og at det er der den sikreste inntekten ligger om du får innpass. Av ren nysgjerrighet; hvordan organiserte din forrige arbeidsgiver dette?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...