Gå til innhold

Skylanders, hvilket bør jeg kjøpe?


Trazzer89

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe Skylanders i bursdagsgave til sønnen min som fyller 6år. Sjekka opp litt og det ser jo ganske artig ut, og det har fått gode anmeldelser.

 

Ser det er fleire utgaver av spillet. Har Xbox One og 3ds (han får bare bruke Xbox One siden jeg er redd for at han ødelegger 3ds`n :p )

 

Tenkte på Swap Force, men ser ut som det ikke selges i Norge til Xbox one. Men fant det på Coolshop, er litt usikker på om det er Norsk tale på Xbox One versjonen.. Noen som vet om det er?

 

Eller burde jeg gå får et av de andre? Trap Team eller Supercharge er vell de som er aktuelle for Xbox One.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt dem siden Swap Force, og noe av det som ødela mest er at det kreves så mange figurer for å kunne åpne alt i spillet. Vi snakker en figur for hvert element, en gigant, en av hver kombinasjon av elementene for Swap Force og så videre. Aner ikke hvordan det er i spillene etter, så forhåpentligvis er det bedre i Supercharges. Jeg ville gått for den eller Giants, men det er vel ikke til XBone. Vil du ha alt spillet har å tilby bør du nok også se etter flere figurer. Sjekk gjerne eBay, QXL og så videre for billige figurer.

 

En ting du bør merke deg er at selv om 3DS-versjonene heter det samme som de andre, er det helt andre spill med annen historie, annet gameplay og så videre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...