Gå til innhold

Headset til ps4 og xbox one


uggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Playstation puls headsettet jeg har har en egen volumknapp hvor jeg velger hvor høyt chatlyden er og hvor høy spillyden er. Er det det eneste headsettet med den funksjonen?

 

Dette er en funksjon som så og si alle konsoll-headsett har.

 

 

Budsjett? Astro A40 er et bra valg.

Det er dette? https://www.mpx.no/astro-gaming-a40-pc-svart-med-trd/795728

 

Når det gjelder budsjett så tenker jeg rundt 1500, men er det knallbra så kan jeg gå over.

Gjerne 5.1 eller 7.1 lyd :-)

 

 

Jepp, men du må ha mixampen også for at det skal fungere på konsoller. Da blir det nesten 1000,- over budsjettet ditt.

Du må også ha stereo adapteret til Microsoft for at mikrofonen skal fungere på Xbox One.

 

Jeg er veldig fornøyd (hadde Steelseries og Sennheiser før jeg kjøpte Astro), og Astro A40 er overlegen på absolutt alt. Men så kostet det jo en god del mer også, så det skulle vel bare mangle.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har nylig kjøpt turtle beach 50P,til prisen av 449kr var jeg litt skeptisk men trengte ett par fort.har ikke stor erfaring med headset men må si jeg er utrolig fornøyd,sitter veldig behagelig,er lett og har bra lyd.ledning til kontroller var litt uvant til å begynne med men vente meg veldig fort til dette..Det er headset I stereo men til mitt bruk er jeg veldig fornøyd.blir det oppgradering etterhvert tipper jeg det blir ny turtle beach :)

Endret av olliver
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...