Gå til innhold

Den store Midnight Club L.A.-tråden!


Hayabuuza

Anbefalte innlegg

Er det noen her som veit hvordan man tar bilder i spillet? Har vært inne på den funksjonen én gang (det var uten vilje at jeg kom inn der), men nå finner jeg ikke ut hvordan man gjør det. Ser det finnes et fotoalbum, men finner ikke kamera :p

 

 

Bilene jeg har akkurat nå er: Merce S600 DUB, Lambo Murcielago og en Kawasaki Ninja som er trimma i LvL. 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha testet spillet nå i en uke har jeg fått en helt klar mening. Det er et av de beste bilspillene jeg har spillt :D

 

Spillet er fantastisk morsomt, har utrolig god grafikk og detaljert grafikk, byen er enorm og ufattelig detaljert og er nydelig både om natten og dagen. Spesiellt liker jeg at man kan se inn i butikkvinduene. De er innredet, det er ikke bare en tekstur utenpå bygningen.

Lysleggingen, refleksjonene, alt er perfekt BORTSETT FRA AT TEKSTURENE ER USKARPE FRA LANG AVSTAND (se eksempel tidligere i tråden).

 

Men ellers er det et morsomt spill som absolutt var verd de 599 kronene jeg betalte for det :)

Lenke til kommentar
Etter å ha testet spillet nå i en uke har jeg fått en helt klar mening. Det er et av de beste bilspillene jeg har spillt :D

En slik kommentar var det jeg trengte å høre, da jeg vurdere å kjøpe meg spillet selv. Men så tenker jeg: Hvilke andre bilspill på X360 har du spilt? :)

 

Og, er det så vanskelig å vinne som flere anmeldere nevner?

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke vanskelig å vinne. Eller litt kanskje, men i dette spillet må du ikke komme på 1ste plass for å komme videre :)

 

Ellers har jeg Flatout UC, BurnOut Paradise, NFS Carbon, Racedriver Grid og seff Midnight Club :)

 

Ellers har jeg lang erfaring med bilspill på PC også, og Midnight Club er et av de beste :D

Lenke til kommentar

Spilte det hos en venn i helga. Virka gøy, men jeg tror jeg hadde gått lei lenge før jeg var halvveis. Antagelig hadde jeg lagt det for å støve fordi jeg måtte ha kjørt hvert race mange ganger (fordi jeg ikke klarte det). Men jeg er utålmodig på sånne ting, da. Har holdt på å legge andre storspill på hylla pga. et mission e.l jeg ikke har klart. :)

Lenke til kommentar
Noen som aner hvordan jeg fargelegger "vinyls"?

 

Bla bort til colors med høyre og venstre skulderknapp.

Husk å stille gråtone med opp å ned.

 

Men hva stjernestjernestjernestjerne mener noen her med skuffende som tidligere. Med mindre man regner med updaten til treern. Selv om det var bra var det bare update (eneste i serien jeg ikke eier faktisk)

Lenke til kommentar
Noen som aner hvordan jeg fargelegger "vinyls"?

 

Når du har valg vinyl, så kommer det opp en rekke med "layers" der du ser din vinyl på den første fanen. Bare trykk på X (på xbox) på den fanen, og bla bortover med en av de knappene bak, hvis du skjønner?

Der kan du fikse farge, form, størrelse osv. :thumbup:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Jeg elsker bilspill, men er i mega-tvil på dette spille kun pga ÉN ting.

Alle anmeldelsene jeg leser om spillet trekker fram vanskelighetsgraden, og at den er noe streng.

Det gidder jeg ikke.

 

Er det noe jeg hater i spill, så er det når det samme må spilles om og om igjen.

Da fyker kontrolleren vegg i mellom og jeg hater spillet, og spiller det aldri igjen.

 

De trailerne og klippene av spillet synes jeg ser dritfett ut.

Men hvis det hele skal bunne ut i frustrasjon, (og jeg blir fort frustrert hvis ting skal gjentas), så gidder jeg ikke kjøpe det.

 

Seriøst nå folkens.

Hvor vanskelig er dette spillet?

Jeg er en helt gjennomsnitts gamer uten store begavelser i finmotorikken.

Skal jeg ta sjangsen på MC:LA?

Lenke til kommentar
Jeg elsker bilspill, men er i mega-tvil på dette spille kun pga ÉN ting.

Alle anmeldelsene jeg leser om spillet trekker fram vanskelighetsgraden, og at den er noe streng.

Det gidder jeg ikke.

 

Er det noe jeg hater i spill, så er det når det samme må spilles om og om igjen.

Da fyker kontrolleren vegg i mellom og jeg hater spillet, og spiller det aldri igjen.

 

De trailerne og klippene av spillet synes jeg ser dritfett ut.

Men hvis det hele skal bunne ut i frustrasjon, (og jeg blir fort frustrert hvis ting skal gjentas), så gidder jeg ikke kjøpe det.

 

Seriøst nå folkens.

Hvor vanskelig er dette spillet?

Jeg er en helt gjennomsnitts gamer uten store begavelser i finmotorikken.

Skal jeg ta sjangsen på MC:LA?

Det holder omtrent samme vanskelighetsgrad som Burnout Paradise etter min mening. Jeg synes ikke det er spesiellt vanskelig, og jeg er ikke god i bilspill, selv om jeg elsker dem.

Lenke til kommentar

Er noe vanskelig ja. Det jeg misliker mest er gummistrikk AI-en, som faktisk ødelegger for seg selv. Konseptet er at om du ligger langt bak, blir kjøringen til konkurrentene dummet ned, slik at du lettere kan ta de igjen, og visa verca. Dessverre fører det ofte til situasjoner hvor du ligger helt i tett, men pga en liten fillefeil i siste sving, taper du - noe som føles veldig urettferdig, særlig fordi AI-en egentlig burde ha ligget langt bak deg ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...