Gå til innhold

apple store - lurer på litt ting & tang


Anbefalte innlegg

Bestillte nettop et Nikon Coolpix 3100 med 128MB minnebrikke fra apple store for 3200kr, noe som er et meget godt tilbud. Tar det egentlig som en selvfølge at apple er en seriøs leverandør.

 

- Hvor lang pleier leveringstiden å være? Statusen er "Being Reviewed".

 

- Valgte "Bank transfer" som betalingsmåte. Hvordan fungerer det? Er 16år og har ikke Visa så det var ikke så mye annet jeg kunne velge.

 

- Ellers noen som har noen erfaringer med apple store å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er nok ikke så flinke med kjøpsloven nei.. Pleier å være sånn med utenlandske webshops.. (fordi om det er apple.no er det ikke en norsk filial) Der pleier ikke alltid være dårlig service det går på, heller det at de ikke har fått satt seg inn i Norges (snille) kjøpslov. Så hvis du får trøbbel er det bare å ringe dem. Hvis de protestere på noe bare les opp / gi dem link til referanse..

Lenke til kommentar

Min ordrestatus er forsatt "Being reviewed", noe jeg synes er meget skuffende.

 

Det skal fire trinn til før varen er sendt, og det tror jeg at jeg rett og slett ikke gidder å vente på.

 

Bestemte meg derfor for å kanselere handelen, men det er jo klin umulig å finne hvor jeg kan slette orderen.

 

Hvordan sletter jeg en ordre på applestore? Blir virkelig glad hvis noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Prøv noen av disse kontakt mulighetene:

 

Help with Contact Hours available

 

Apple Store Consumer

Online orders http://www.apple.com/norwaystore 24 hours a day, 7 days a week

Phone orders 800 33 034 10:00 - 19:00, Monday to Friday

Fax orders 021 - 4283912 24 hours a day, 7 days a week

Order status and questions via phone 800 33 034 10:00 - 19:00, Monday to Friday.

If you placed your order via the Internet, please allow five hours for order processing before you call

Comments and suggestions via email [email protected] 10:00 - 19:00, Monday to Friday

Online product support http://www.apple.com/support/index-h.html 24 hours a day, 7 days a week

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...