Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - 35mm f/1.4 - Keyzer


Anbefalte innlegg

Deltakernivå: Pingle
Utstyr: Canon 5DmkIII + Sigma 35mm f/1.4
Utfordring (eller tema): Oslo! (nødløsningen når jeg ikke rekker annet er noe innendørs).

Det har blitt alt for lite fotografering i det siste, så målet er å gjennomføre på pinglenivå.

Jeg ser det er debatt om kritikk i festtrådene. Overfor meg er det bare å kline til med konstruktiv kritikk. Jeg er ikke hårsår, og selv om jeg ofte har en tanke rundt bildene mine er det interessant å høre hvordan andre mottar dem, selv om mottakelsen er dårlig.

 




Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

De har jo også masse farger i seg disse, så de hadde vært kjekt med et fargebilde der i fra også, neste gang du har «hastverk». :) Eller så likte jeg bildet godt.. skulle dog ønske at fyren var litt lengre inn i bildeflaten.. :) Men det er bare små plukk..!

Lenke til kommentar

Det er på Nasjonalteateret. Velg utgangen mot den amerikanske ambassaden. Der er det et par tunneler som er godt egnet for fotografering. :)

Ok, så det er der den tunnelen der er. Har lurt litt på det.

 

Synes du har startet festen med gode bilder som viser Oslo på en fin måte.Et godt tema som det skal bli morsomt å følge med på.

Lenke til kommentar

Syntes i utgangspunktet at det siste ikke var like godt som de to første, men ble sittende og kikke litt på det allikevel og syntes golferen gjør hele bildet. Mulig det er flere golfbaner i byen enn jeg vet om, men han virker litt på feil plass, på vei i feil retning og antakeligvis til feil tid og da syntes jeg bildet ble bra allikevel! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...