Gå til innhold

Koble PC-en opp til internett, via bluetooth på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal følge med en PC-Suite programvare til telefonen din, denne er enkel å bruke, og skal fungere med bluetooth også. Dersom du er telenorkunde vil jeg anbefale deg å sjekke følgende veiledning: Telenor Mobil

 

Den medfølgende programvaren fra SE synes jeg er enklest å bruke, og det er ikke svindyrt sålenge du har en tilleggstjeneste på abonnementet ditt som gjør datatrafikk billig, feks "kveld og helg".

Endret av hallis86
Lenke til kommentar
Ok, supert. Denne tilleggstjenesten som du kaller "kveld og helg", hvor kan jeg få tak i den? Priser og lignende?

 

Pris er 119 kr i måneden. Men du kan aktivere og deaktivere tjenesten som du selv ønsker. Alt du trenger å gjøre er å ringe kundeservice 09000. Hvis du feks kun bruker det en helg eller to i måneden er det bare å ringe å si at du vil ha tilleggstjenesten "mobilt bredbånd kveld og helg" lagt til mobilabonnementet ditt, så er alt klart. Da betaler du 119kr/31dager = 3,8 kr per dag du vil ha det aktivert. Link: Mobilt Bredbånd

Lenke til kommentar

I følge min N95 og Nokia PC Suite og LG KU990 og LG PC Suite

så går det ikke an å koble til internett via bluetooth.

Ambefales med USB kabel.

 

Netcom Abo: max 20 kr dagen uansett gprs,edge,3g og super-3g

Netkom Kontant og YoungTalk: max 70/75 kr. dagen, tileggstjeneste er datamania som er 25 kr mnd og 25 kr max per dag. Dette gjelder youngtalk og kontant.

Netcom Tjeneste: Fritid 17-08 og helg er gratis. 99 kr mnd.

Netcom Standard 499kr mnd og fribruk.

Mer info Netcom.no

 

Telenor max per dag 75 kr.

Telenor kveld og helg 119kr. fri bruk kveld og helg. 17 -07

Fri Bruk 499kr. mnd

Les mer på telenor.no

 

Håper det var litt hjelp i det jeg skrev nå.

 

Så vidt jeg vet så kan du bruke w880 til å koble til internett.

(USB KABEL ONLY)

 

Mvh Bjohhans

Endret av bjohhans
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Istedenfor og bruke mye penger på abon fra disse,anbefaller jeg jeg deg heller og gå inn på vår

nettbutikk www.television.acnshop.eu og bestill et billig abonnnement derfra med mye data og FRI bruk på alt annet for enten 199 kr ,- pr mnd eller 299,- pr mnd,da for du mer for pengene enn den prisen du har fått fra dem.

Er du smart velger du dette og om du vil tjene penger på ditt mobil abon,så må du velge oss,da ingen

annen mobil operatør har denne muligheten med og tilby deg dette eller denne muligheten.

 

Tjen penger på ditt forbruk på din og andres mobil bruk.

Jeg kan vise deg hvordan dette er mulig og at du ikke bør gå for det andre,da dette ikke er mye og spare på dette for deg,men om du kommer til oss,så vi du få mer besparelser og minst like god service.

 

Vi som driver innen dette er meget seriøse på markedet og vi driver internasjonalt..

Lenke til kommentar

Ikke gjør det, det er bortkasta penger! jeg kasta bort 200 kr på min tlf bare ved å laste ned 3 mb driver til en sånn gamepad på bussen en gang:S Anbefales IKKE!

200 kr er ikke mer enn hva vårt billigste abonnement koster det og da har man 1 GB data inkl i bruker og FRI bruk bruk på resten for denne summen.

Så hvordan du klarer og få dette til og koste 200 for 3 MB det skjønner ikke jeg,og uansett så er det den dårligste dealen jeg har sett til nå.

Så bruker du dett,så er det ikke rart om penga flyr nei,det skjønner jeg da,

Nei logg deg heller inn på vår nettbuikk www.television.acnshop.eu og spar penger,det lønner seg mer enn hva dette gjør.ut ifra hva du skriver her.

Lenke til kommentar

Om mann ønsker og spare kr 200 pr mnd og ha nok av data pr mnd og ha FRI bruk til hvem som helst hele døgnet uansett hvem du ringer til av fast telefon eller mobil leverandører,så er oss det rette stedet og få

seg et billig og bra mobil abonnement,her ringer du også GRATIS til Norden for dette beløpet.

 

Så ønsker man god service og god kvalitet for en liten sum penger,så velger men oss.

 

Vi har mange fornøyde kunder og ønsker at flere skal være fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...