Gå til innhold

Porcupine Tree - Albumguide og diskusjon!


Whalecore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ble medlem ikveld her og den første diskusjonen jeg leser om er PT! Svært fornøyd...

Fantastisk post:o)

Første sangen jeg hørte av PT var Lazarus og elsket den fra første høring. Så kjøpte den første platen jeg kom over som var Stupid Dream. Nå er Lazarus en sang som ikke er typisk PT noe jeg fort fant og som ikke skuffet meg i det hele tatt. Stupid Dream er og var for meg perfekt! Elsker den rolige nesten litt pratende vokalen ved siden av "drømmemusikk". Selv om dette er en plate som absolutt hører hjemme på et godt annlegg for max nytelse, så har jeg ikke svar på hvor mange ganger jeg har sovnet med øretelefonene på til denne CDen! Det er god nattesøvn det:o)

Ettersom jeg elsker Stupid Dream så høyt og er en litt annerledes plate fra annet PT har gjort, så var jeg litt spent på hvor godt jeg ville "tilvenne" meg annet. Gikk helt fint og PorcupineTree gikk rett inn som favorittband(selv om det kan skifte ofte hos meg)!

Men om jeg må velge det jeg mener er deres dårligste plate. Må jeg si Fear of A Blank Planet. Har enda ikke helt kommet over skuffelsen over den... Selv om Sentimental er en av mine favorittsanger og viser PT akkuratt slik jeg liker de best! Multistemmene på refrenget er umulig ikke få frysninger av...

Igjen, fantastisk post:o)

Noen som vet om konsert i skandinavia i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...