Gå til innhold

Kjøpte ny iPhone 6S, ripe ved ladehullet?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en iPhone 6S på Lørdag hos Elkjøp, etter at jeg åpnet selve boksen som inneholdt iPhone 6S, og tok ut mobilen og satt den til lading. Så jeg en ripe(ser hvertfall ut som det) ved ladehullet øverst til venstre.

 

Er det mulig å kunne klage om dette å få samme mobilen, bare helt ny igjen? .. Det er ikke en veldig stor ripe, men bare det at den er der irriterrer meg, har brukt mye penger på den så vil jo ha en helt ny og fin uten ripe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problem med min nye iPhone 6S, men ripen var på selve skjermen! La merke til det med en gang siden jeg skulle til å legge på herdet glass på telefonen for å beskytte den. Det irriterte meg så  mye at jeg pakket ned telefonen dro til butikken dagen etter og fikk en ny. Åpnet telefonen i butikken denne gangen for å forsikre meg at det var ingen riper heller :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en iPhone 6S på Lørdag hos Elkjøp, etter at jeg åpnet selve boksen som inneholdt iPhone 6S, og tok ut mobilen og satt den til lading. Så jeg en ripe(ser hvertfall ut som det) ved ladehullet øverst til venstre.

 

Er det mulig å kunne klage om dette å få samme mobilen, bare helt ny igjen? .. Det er ikke en veldig stor ripe, men bare det at den er der irriterrer meg, har brukt mye penger på den så vil jo ha en helt ny og fin uten ripe.

 

 

Dette vet jeg ikke om jeg hadde orket å bruke 1 kalori på. Skal ikke mobilen din brukes sånn uansett?

Lenke til kommentar

 

 

 

Gotd mulig det er en returnert telefon solgt som ny

Er ikke returrett på mobiltelefoner hos Elkjøp.

 

 

Det er vel 14 dagers returrett dersom den er kjøpt på nett.

 

Det er angrerett.

 

Dette var kjøp i fysisk butikk, så da gjelder ikke denne.

 

Hvor tror du telefonene som er i butikken kommer fra?

Mulig du misforsto..

Lenke til kommentar

Hvor tror du telefonene som er i butikken kommer fra?

Mulig du misforsto..

 

Hva mener du?

TS var fysisk hos en av Elkjøp-butikkene og kjøpte seg en iPhone han senere oppdaget det var skader på. I fysiske butikker gjelder ikke angrerett loven, det gjelder kun ved fjernkjøp (feks over internet eller telefon).

 

Så hva er det jeg har misforstått her?

Lenke til kommentar

Det Dubious prøver å si er:

En annen kunde kan ha kjøpt denne telefonen på Elkjøps nettbutikk, fått laget ripen, returnert den på angrerett. Elkjøp har så tilfeldigvis sendt den til butikken TS kjøpte den i. 

Er ihvertfall noen som har noe mellom ørene..

 

 

og varene i butikken kommer fra?

Og da kan du slutte å trolle.

 

Da kan du lære deg å lese ;)

Lenke til kommentar

 

Det Dubious prøver å si er:

En annen kunde kan ha kjøpt denne telefonen på Elkjøps nettbutikk, fått laget ripen, returnert den på angrerett. Elkjøp har så tilfeldigvis sendt den til butikken TS kjøpte den i.

Er ihvertfall noen som har noe mellom ørene..

 

Alle Elkjøp sine butikker får sine varer fra et hovedlager i Sverige, ikke fra nettbutikken. Vil derfor tro at varer som returneres på angrerett til nettbutikken, derfor ikke går direkte ut til hovedlageret igjen, men ender opp på lageret til nettbutikken (fortrinnsvis på et eget lager for b-varer/returnerte varer).

 

I så fall er det ingen grunn til å tro at varer returnert på angrerett plutselig havner ut i butikk.

Endret av Molekylet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...