Gå til innhold

Har du levert pakke fra Netonnet før?


Anbefalte innlegg

Ja, den MÅ sendes med Norgespakken. Eller så kan du bruke UPS, DHL, Postnord etc, men det blir ikke billigere. Du kan også bruke en kurèr, altså en person som henter pakken hos deg og leverer den. Man bruker kurèr når det er viktige ting som sendes, blir som en sikkerhetsvakt for pakken.

 

Han mente at du bruker angreretten på produktet og sender tilbake med Posten (Norgespakke).

 

Du har fått svar opptil fler ganger så jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Du får gå inn på sidene til fraktselskapene og sjekke priser selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den MÅ sendes med Norgespakken. Eller så kan du bruke UPS, DHL, Postnord etc, men det blir ikke billigere. Du kan også bruke en kurèr, altså en person som henter pakken hos deg og leverer den. Man bruker kurèr når det er viktige ting som sendes, blir som en sikkerhetsvakt for pakken.

 

Han mente at du bruker angreretten på produktet og sender tilbake med Posten (Norgespakke).

 

Du har fått svar opptil fler ganger så jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Du får gå inn på sidene til fraktselskapene og sjekke priser selv.

 

Vet du hvilken adresse jeg skal sende til når jeg sender til netonnet? Finner ikke...

Lenke til kommentar

Du har ikke VURDERT å sjekke netonnet sine sider i det hele tatt altså? Nederst på siden kundeservice står det klart:

 

https://www.netonnet.no/Content/CustomerInformation/ContactCustomerServices

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Skriv ut en returblankett og fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg denne ved returforsendelsen. Les mer om hvordan du returnerer en vare i våre kjøpsbetingelser.   

Returadresse: 
Postens Godssenter 
c/o NetOnNet 
Kundetjenester 
0060 Oslo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du har ikke VURDERT å sjekke netonnet sine sider i det hele tatt altså? Nederst på siden kundeservice står det klart:

 

https://www.netonnet.no/Content/CustomerInformation/ContactCustomerServices

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Skriv ut en returblankett og fyll ut den nødvendige informasjonen. Legg denne ved returforsendelsen. Les mer om hvordan du returnerer en vare i våre kjøpsbetingelser.   

 

Returadresse: 

Postens Godssenter 

c/o NetOnNet 

Kundetjenester 

0060 Oslo

 

 

Ja? Betyr at jeg må betale for frakta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...