Gå til innhold

Facebook - Utrykt


Hell_Frode

Anbefalte innlegg

Enda en årsak på at jeg ikke vil være med i Facebook!!! Jeg skjønner ikke at folk er eller gidder-å-være medlem i Facebook. Enda jeg har lest så mye neggativt med det. Man vet aldri hvordan motpartnen vil stille opp som. Det kan være en overgriper eller en pedofil. Med dette nye som er kommet da kan det også være en nekrofil omså, som er strengt forbudt stortsett over hele jorda. Man vil aldrig vite når tid man er trygg i Facebook. :omg::hm::hmm:

 

For andre ord jeg ble skremt når jeg leste om det nye Facebook. :omg:

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg ikke forstår med denne appen er hvordan den får vite at en er død? Uansett kan jeg banne på at jeg har sett noe lignende, ikke til Facebook, men som en egen tjeneste.

 

Jeg er medlem av Facebook fordi det er en kjekk måte å holde kontakt på, planlegge LAN-parties, møter, sammenkomster og så videre. Det er også veldig enkelt å holde litt styr på hva som skjer i livene til folk jeg ikke ser ofte, som for eksempel slektninger på østlandet. Jeg har aldri vært en person som snakker på telefonen så Facebook er hvor jeg holder kontakt med dem.

 

Vi har også en egen gruppe til skoleklassen vår som vi bruker til å hjelpe hverandre med skolearbeid, minne hverandre på ting som skjer, gi tips, og så videre. :)

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår med denne appen er hvordan den får vite at en er død?

 

Det står i artikkelen at du velger ut tre venner som må bekrefte det.

 

Enda en årsak på at jeg ikke vil være med i Facebook!!! Jeg skjønner ikke at folk er eller gidder-å-være medlem i Facebook. Enda jeg har lest så mye neggativt med det. Man vet aldri hvordan motpartnen vil stille opp som. Det kan være en overgriper eller en pedofil. Med dette nye som er kommet da kan det også være en nekrofil omså, som er strengt forbudt stortsett over hele jorda. Man vil aldrig vite når tid man er trygg i Facebook. :omg::hm::hmm:

 

For andre ord jeg ble skremt når jeg leste om det nye Facebook. :omg:

 

Hva mener du med motparten? Man legger jo til de man vil! Jeg har kun gode venner jeg vanligvis har ihvertfall ukentlig kontakt med + klassen min nå på min facebook. Ca hundre stk.

 

Jeg adder jo ikke ukjente mennesker! :) Så forstår ikke helt hva du mener.

Lenke til kommentar

Enda en årsak på at jeg ikke vil være med i Facebook!!! Jeg skjønner ikke at folk er eller gidder-å-være medlem i Facebook. Enda jeg har lest så mye neggativt med det. Man vet aldri hvordan motpartnen vil stille opp som. Det kan være en overgriper eller en pedofil. Med dette nye som er kommet da kan det også være en nekrofil omså, som er strengt forbudt stortsett over hele jorda. Man vil aldrig vite når tid man er trygg i Facebook. :omg::hm::hmm:

 

For andre ord jeg ble skremt når jeg leste om det nye Facebook. :omg:

 

Hva mener du med motparten? Man legger jo til de man vil! Jeg har kun gode venner jeg vanligvis har ihvertfall ukentlig kontakt med + klassen min nå på min facebook. Ca hundre stk.

 

Jeg adder jo ikke ukjente mennesker! :) Så forstår ikke helt hva du mener.

 

Hva om vennen vender ryggen til unntatt at man vet noe om det? Pga. en bitteliten bagatell. Og har fådt all informasjon om hvor man bor. Og vil hevne seg. Før man vet ordet av det så står han/hun kansje ved døra og venter. Eller verre å knuse vindusruta og hoppe inn og tar livet av personen eller gjøre et overgrep alt etter som. For å sette på spissen.

 

Man skal være forsiktig å stole på alle.

Lenke til kommentar

Hva om vennen vender ryggen til unntatt at man vet noe om det? Pga. en bitteliten bagatell. Og har fådt all informasjon om hvor man bor. Og vil hevne seg. Før man vet ordet av det så står han/hun kansje ved døra og venter. Eller verre å knuse vindusruta og hoppe inn og tar livet av personen eller gjøre et overgrep alt etter som. For å sette på spissen.

 

Man skal være forsiktig å stole på alle.

 

Eh, say whaaat?

 

Alle vennene mine vet da hvor jeg bor. Selvfølgelig. Vi treffes jo i det virkelige liv også.

 

Kanskje man skal la vær å mate her nå.. ;)

Lenke til kommentar

Hva om vennen vender ryggen til unntatt at man vet noe om det? Pga. en bitteliten bagatell. Og har fådt all informasjon om hvor man bor. Og vil hevne seg. Før man vet ordet av det så står han/hun kansje ved døra og venter. Eller verre å knuse vindusruta og hoppe inn og tar livet av personen eller gjøre et overgrep alt etter som. For å sette på spissen.

 

Man skal være forsiktig å stole på alle.

 

Eh, say whaaat?

 

Alle vennene mine vet da hvor jeg bor. Selvfølgelig. Vi treffes jo i det virkelige liv også.

 

Kanskje man skal la vær å mate her nå.. ;)

 

He, ja det er kansje lurest det. Slipper man å fly på vær andre. :thumbup: Men uansett, er jeg skeptisk for Facebook. :hmm:

Lenke til kommentar

Hva om vennen vender ryggen til unntatt at man vet noe om det? Pga. en bitteliten bagatell. Og har fådt all informasjon om hvor man bor. Og vil hevne seg. Før man vet ordet av det så står han/hun kansje ved døra og venter. Eller verre å knuse vindusruta og hoppe inn og tar livet av personen eller gjøre et overgrep alt etter som. For å sette på spissen.

 

Man skal være forsiktig å stole på alle.

Jeg tror du overser det faktum at den hendelsen du beskriver kan skje uten at Facebook er innblandet i det hele tatt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...