Gå til innhold

Vista Deskmod 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt vistaglazz, men det funker ikke å bruke temaene jeg har lastet ned (,ja, det er til vista via deviantart.com).

 

Men så at bak de jeg har lasta ned står det windows visual style file, mens de som lå der er windows theme file. Har det noe å si?

For jeg finner dem heller ikke ved å bla gjennom fra tilpass -> temaer.

Og har lagt dem i riktig mappe :p

Endret av ssf
Lenke til kommentar

Hmm : /

Får ikke til dette jeg :(

Gikk jo så glatt på xp...

 

Har brukt vistaglazz (noe i den duren)

Jeg lastet ned uxtheme for vista og, men var bare "delfiler" eller noe sånt som fulgte med. Stod noe om å drive å redigere noe greier i windowsmappene, men må innrømme at jeg er litt skeptisk :S

 

Hva skjer hvis dataen fucker seg og må på rep, får jeg ikkeno erstatta da? Har ny pc amma..

Lenke til kommentar

Fine greier... sparer tråden til etter nattevakt, så skal vista til pers :D

 

Hvor får jeg sånne bakgrunner, tenker da spes på den dokka.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
3607.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
3728.jpg

 

Edit: Har lyst å lage meg et skrivebord med tempratur-vifte-ytelse målere til CPU + System + HDD. Hva hvilket program... hvordan?

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Hva skjer hvis dataen fucker seg og må på rep, får jeg ikkeno erstatta da? Har ny pc amma..
En PC må aldri "på rep" Det er bare for husmødre.

9638978[/snapback]

 

Hehe. Ok, men da regner jeg med full støtte herfra om noe går galt, veiledning osv? :cool:

 

Men da satser jeg på stegforsteg guiden på softpedia om uxtheme.

Vil også gjerne bytte ut noen ikoner (helst alle :p ), og er mest for freeware :innocent:

Hørt mye bra om iconpacker (eller noe slikt), men det er ikke gratis vel? Har den noen konkurrenter? (siste spm har j ikke googla :ph34r: )

 

 

 

 

Et spm jeg kom på; jeg bruker vistaglazz (glasseffekt på maksimert), stod det ikke på hjemmesida dems at du kunne bruke usignerte vs da? Funker ikke her såfall :S

Endret av ssf
Lenke til kommentar

 

Sexy :]

 

Jeg rekommenderer Vistaglazz til å patche uxtheme.dll , enkel og simpel :)

 

http://www.codegazer.com/vistaglazz.htm

 

Det jeg har brukt på desktopen min er:

 

Vista OS X by Patrickgs

 

http://patrickgs.deviantart.com/art/Mac-fo...Beta-2-61250632

 

Rocketdock

 

Rocketdock.com

9604235[/snapback]

 

 

 

hva gjør du med dll filene?

Endret av mr aleks
Lenke til kommentar

En god og en dårlig nyhet hjemme hos meg.

Gode: Har fått til å bytte vs og slik til vista! :D

Dårlige: Bare et ytterst fåtall av de som funker, tre-fire stk av ca 12-15 jeg har prøvd. Alt fra deviant, og når jeg tenker på det, andre sider som har vs til vista?

 

Men det jeg skulle spørre om. Hva kan det ha seg at det kun er tre stykker som går?

Lenke til kommentar
Hei... har fått tips om at det kansje er på tide å starte med en egen tråd for Vista dektopmodding, så her er den :)

 

Her kan dere poste deres Vista skrivebord, tips til modding av skrivebordet og eventuelle spørsmål som måtte oppstå.

 

Modding av skrivebordet foregår nesten på samme måte som med XP.

Når det gjelder taskbaren kan man velge mellom mange forskjellige metoder, men de mest kjente er Uxtheme.dll patch og Windowsblinds. Når det gjelder skinning av taskbaren er jeg ikke så veldig kjent med Windowsblinds, men når det komemr til patchen kan man se på noe av det PsycoB har laget.

 

Er det bare de 2 programmene man buker til desktop modifisering. er ny i dette men vil teste ut.. :p

Endret av mafia-slayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...