Gå til innhold

Velkommen til en bedre prisguide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt dårlig utvalg på spill, er så lei av å gå igjennom alle nettbutikkene for å finne best pris på et spill.

 

Dette kan vi gjøre noe med vet du, vi skal ta og gå gjennom spill-kategorien de neste dagene og se hvilken mangler vi kan fylle inn :)

 

Hvorfor er barbermaskiner, hørfønere o.l. plassert under Kjøkken ->Småelektrisk? Det henger ikke på greip i mitt hode.

 

Det har litt med dårlig oppsett i vår backend for akkurat de kategoriene som der er slengt inn under "Småelektrisk" i sin tid. Det satt begrensninger i frontend, men vi har nå mulighet til å fikse opp i dette. :)

Lenke til kommentar

Et søk på skjermer og så er det ikke et filter for å velge max oppløsning? Veldig DÅRLIG. Det er jo en av hovedtingene å søke på. Når jeg testet nå så var det primært for å bare se 24/27" med 1920x1200 oppløsning da jeg ikke liger FulLHD 1920x1080 oppløsningen.

 

Innfallsvinkler er mye mindre viktig (for meg), men kjekt å ha for de som søker etter noe spesielt.

Endret av Joffer
Lenke til kommentar

Bra at dere har forstått at prisguiden trengte oppussing, men dette holder ikke.

 

Ta en titt på prisjakt å se hva de gjør der, og hvorfor den fortsatt ligger langt foran.

 

Filtrene har blitt bedre, men syntes det fremdeles er klønete. Under avansert, ser det også ut som om man kun kan se på én filterkategori om gangen, nor som er utrolig slitsomt.

 

Syntes også plassutnyttelsen er dårlig. Alt tar unødvendig stor plass, spesielt søkeresultatene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stoler ikke lenger på prisguide. Jeg ser at dere gjør god insatts og prøver å redde prisguiden. Men jeg frykter dere må nok begynne på nytt med blanke ark og ny database, samt ny motor for pris innsamling.

 

Den gamle er en klassiker, mens ny versjon ble forgammel før den ble lansert. Da velger jeg heller klassiker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...