Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Jeg har et merkelig problem her. Skjermen slår seg på etter noen sekunder selv om jeg ikke rører ved den. Her er en video som illustrerer problemet:

 

 

Skjønner intet. Jeg har prøvd å slå den av og på, samt slått av wifi, men den holder fortsatt på. Det er både distraherende og litt teit batterimessig. Noen som aner hva som foregår?

 

 

 

Jeg har det samme problemet, men det ser ut som det kommer og går. For øyeblikket skjer det ikke.

Jeg har også hatt problemer med at skjermen ikke skrur seg på når jeg låser den opp. Kun lyset i tastene på bunnen skrur seg på.

 

Mobilen rebooter også gjerne flere ganger om dagen, for ikke å snakke om at den til tider er ubegripelig treg!

 

At jeg har hatt denne siden release er rart. Satser på Samsungs neste flaggskip.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, akkurat samme her. Blinkingen kommer og går, og det hender 'tastene' lyser opp uten skjermen. Vanligvis kommer skjermen og, det bare tar et øyeblikk. Når det gjelder omstart har det hendt en gang imellom, men ikke ofte nok til at det har vært til irritiasjon. Det slitsomme med dette er jo at telefonen funker jo, så kan ikke reklamere heller. Tror det blir Nexus på meg neste gang, dog kanskje ikke om det er LG som produserer den. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415

Kan anbefale Djangomanouche X 1.4 med KoB0.5 kernel.

Det er en stock ICS-basert rom som forbedrer opplevelsen ganske mye i mine øyne.

Ikke helt på nivå med de CM7 GB-baserte ROMene enda, men det kommer seg (uansett bedre enn LG stock ICS).

 

Edit: Link

Endret av Slettet+2135415
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Ja, akkurat samme her. Blinkingen kommer og går, og det hender 'tastene' lyser opp uten skjermen. Vanligvis kommer skjermen og, det bare tar et øyeblikk. Når det gjelder omstart har det hendt en gang imellom, men ikke ofte nok til at det har vært til irritiasjon. Det slitsomme med dette er jo at telefonen funker jo, så kan ikke reklamere heller. Tror det blir Nexus på meg neste gang, dog kanskje ikke om det er LG som produserer den. https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.png

Jeg hadde samme problem og fikk hevet kjøpet. De to første gangene fant de ingenting. Tredje gang ble feilen påvist i butikken og jeg fikk medhold i heving :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...