Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger bare små hint kjapt, Bjørnstjerne sitat.


Anbefalte innlegg

Hei, skriver norsk stil, hvor jeg da har valgt en oppg som sier at jeg skal drøfte en påstand av Bjørnstjerne Bjørnson fra diktet "Jeg vælger med April!" fra 1879.

 

Påstand: "Dog fred er ei det beste, men at man noe vil."

 

Jeg har skrevet ca 1 side om hva det kan bety i forhold til resten av diktet. Men her kommer det store, lærern sa at han blir skuffet dersom jeg skriver under 2 sider, siden det var så my denne påstanden kunne bety, både fra samfunnet på dn tiden og hva den kan bety idag. Jeg har innlvering kl 4, og jeg har skrevet ca 1 side, altså 1 side igjn. Problemet er at jeg er HELT tom for ideer.

 

Kan noen komme med hint eller forslag til å gjøre teksten lengre, altså hva påstanden kan fortelle oss i moderne tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei altså..Jeg har nå fundert over påstanden og greid å link dn opp mot hendelser i moderne tid og drøfte den igjennom hendelsene..Ser ut til at jeg muligens greier det på egenhånd..

 

MEN, jeg ber dere ikke om å skriv innlegg som skal besvare stiloppgaven min..

Dere kan f.eks si "Moderne politikk, Irak vs USA krigen, barns utfordringer på skolen" Det var slik jeg mente det, det er jeg som skal stå for å utfylle forslagene...og BTW, dette er hjemmestil, læreren sa at hvis jeg fikk ideer fra andre så måtte jeg gjerne bruke dem, så lenge jeg ikke kopierte fra nettet og ga utslag på plagiat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Til tomkrugis

 

Vi har et stort problem her på forumet det er at dette forumet er overbefolket av patetiske hyklerske moralpoliti. De har selv tatt snarveier, men så sener i sitt liv så hindrer de andre i å ta samme snarveier som de selv gjorde en gang i tiden, dette er jævla tragisk. Pga dette så må du anse forumet som en upålitelig assistanse som hjelp.

 

Jeg regner med at du klarte å finne noe på Internett siden du hadde adgang til det mens du arbeidet på oppgaven.

Lenke til kommentar

Til tomkrugis

 

Vi har et stort problem her på forumet det er at dette forumet er overbefolket av patetiske hyklerske moralpoliti. De har selv tatt snarveier, men så sener i sitt liv så hindrer de andre i å ta samme snarveier som de selv gjorde en gang i tiden, dette er jævla tragisk. Pga dette så må du anse forumet som en upålitelig assistanse som hjelp.

 

Jeg regner med at du klarte å finne noe på Internett siden du hadde adgang til det mens du arbeidet på oppgaven.

hehe, youre AWESOME! :thumbup:

 

Joda, greide oppgaven bra, fikk også tilbakemlding om oppgaven og jeg havnet nokk på en sterk femmer :blush:

 

Var egentlig ikke en vanskelig oppgave i det heletatt, skulle bare 1 times tenkning til :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...