Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bror som driver med hasj


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ungdommer kan gjøre masse dumme ting i hasj rus

 

Tror du tenker på alkoholrus. Aldri opplevd noen gjøre "dumme ting" ved bruk av hasj.

 

det kan være flere grunner til det...

Du var gjerne så ruset selv at du ikke så det, brydde deg om det.

 

Du og jeg ser forskjelligt på hva som er dumt....

 

Dumme ting er da feks: prøve andre rusmidler, kjøre bil eller andre fremkomstmidler, oppsøke potensielt farlige situasjoner...

 

 

OT: Visste at det var noen som måtte kommentere hasj sin "farlighet" Den ufarliggjøringen av rusmidler er jeg imot. Ja, jeg å noen venner kan sitte på hytta å røyke hasj uten at noen skal fortelle meg at det er farlig. Men det er farlig når han ene har litt igjen på mandag som han også røyker å kanskje på tirsdag også.

Eller unge i utsatte miljøer. Helt sikker andre situasjoner også.

Lenke til kommentar

Godt poeng. Hasj er så "ufarlig" at man lett tenker at man kan røyke hver dag, hele tiden uten at det er skadelig. Joda, man KAN jo faktisk det uten å dø av det, men man blir garantert apatisk, kjedelig og lite interessant.

 

Selv røyker jeg nesten hver dag, men jeg røyker i så små mengder at det likevel ikke kan sammenlignes. Folk som røyker fast har lært seg forskjellige måter å gjøre det på. For min del har jeg et arbeid jeg er nødt til å fokusere 100% på, så jeg kan ikke røyke store mengder hele tiden. Men en liten blås hver dag har jeg merket ikke gjør noenting. Andre jeg kjenner røyker masse over en liten periode, og deretter holder seg helt ren over enda lengre periode. Alt handler om å ikke misbruke ting, uansett hva det er snakk om :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...