Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Hvis noen liker racing og Gymkhana, så bør du sjekke ut denne jeg har laget:

Pro Gymkhana Drifting 30 players

Platformer: Xbox One - Playstation 4

Maks antall spillere: 30

Props brukt: 120/120

Anbefalt mode: Non contact, Slipstream Off

 

Denne er nå testa og ferdig :) Hvis du ikke er vandt med å drifte og liker å kjøre enkle race så er nok ikke denne noe for deg..

 

Edit:

Lasta opp en video fra en litt tidligere versjon av banen:

https://www.youtube.com/watch?v=fWSeLMicscQ

Endret av iBrick
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevd min første bug med GTA V (PS4) - singel player.

Snakka med han "vietnam-aktige" veteranen når jeg spillet som Trevor. Kjørte vekk derfra, og litt senere så kom det en error. Hadde et "save game" der, og når det lastet inn det igjen, så ble det scenen med "vietnam-veteranen som ble lagt med som video-klipp i rapport til Sony. Får håpe de finner bug'en da, slik at den ikke dukker opp på ny andre steder i spillet evt. :huh:

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Har oppgradert i fra PS3 til PS4. Men det ser ut som at jeg må betale for å spille GTA online? På PS3 var å dette ikke noe problem. Noen måte å omgå dette på? Eller skal jeg sitte å hive ut penger for å få spille spillet online?

Lenke til kommentar

Hvorfor oppfører PS4 GTA V seg slik at man av og til kastet tilbake til starten med bankranet, og der man må avbryte og laste inn et Save Game?

 

Har litt følelsen av at kanskje det er en bestemt tastekombinasjon på kontrolleren som gjør det. Men har ikke kommet til bunns i det. Har ihvertfall skjedd meg 4 ganger minst. Og litt hyppigere nå enn i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har spart og har tilgode å spille online til jeg har lekt meg tilstrekkelig, til å vite hvor knapper sitter og hvordan man effektivt utfører ting og tang. Ellers regner jeg med at jeg blir slaktet. Men, det blir man gjerne uansett om man ikke har øyner i nakken. :p

Lenke til kommentar

Jeg henger fortsatt litt ved, at dersom man gjør en viss tastekombinasjon, så kan man oppleve dette. Mulig jeg bare lurer meg selv med det.

 

Men, jeg føler at siste gang så skjedde det omtrent momentant når jeg trykket noe på venstre halvdel av kontrolleren. Usikker på nøyaktig hvilken tast. Jeg er usikker på det som sagt. Om det kan være noe alt fra L2 til den midtre touchplaten et sted, kanskje i en eller annen tastekombinasjon.

 

Ja ja. Det skjer ikke for ofte, men det skulle vært fint å vite litt mer om hvorfor en opplever dette, og om det kun er jeg som har hatt slike opplevelser. :hmm:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...