Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Remote funker ikke med AMD tror jeg grunnen var, man kunne ikke se noe, så må være en skjerm tilkoblet for å bruke remote med AMD. 

Feil, det er nvidia det ikke fungerer med.

 

Som sagt sa jeg at jeg blandet nok.

 

Nok om det,

 

Kjetil, nå blir du sikkert glad, stock Cpu og gpu :D

 

kun 400watt, 430 trekkes fra vegg. Det er med folding på nacl på cpu og vanlig folding på begge korta, Det er 250watt mindre enn overklokket max  :eek:

Det er mye ekstra penger i strøm på bare den maskinen, kanskje jeg skjønner poenget ditt  :w00t:  :ninja:

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk skjermen i går, koblet til og fansy farger på hele skjermen, kunne ikke se film, men kunne se bilde på skrivebordet.

Men så ut som du lå å skjøt røde striper over skjermen, jaja tenkte jeg da. Ca 2t senere var alt ok.

Data er noe merkelige ting gitt, jeg skjønner det ikke enda etter alle de årene med mekking i data.

Feilen jeg så minner om de gangene jeg måtte sende gpuene i retur.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

One hundred dollar spørsmål, hadde du folded om det ikke var noe poeng system?

 

Ja, som oppvarming på vinterstid. Hadde jeg investert 25-30k i dedikert foldinghardware? Nei. Enkelt og greit :)

 

Du sier (nei enkelt og greit? Hva er enkelt og greit? :)

Jeg folder uansett, bortsett for varmen som kommer enkelte dager.

 

Nagina:Poenget er ikke hvor mye poeng du får, men at du folder med det du har.

Lenke til kommentar

One hundred dollar spørsmål, hadde du folded om det ikke var noe poeng system?

 

Synes det er vanskelig å besvare dette spørsmålet kategorisk. 

 

Poengsystemet slik det er i dag har jo flere nyttige faktorer. Først og fremst gir det en indikasjon på hvilken betydning bidraget har for forskningsmiljøet (jo høyere PPD, jo større betydning har det for miljøet med forskere).

 

I neste rekke gir det en indikasjon på bidraget til brukere som har valgt å registrere seg, og det gir mulighet for en "kommunikasjon" fra prosjektet sin side tilbake til donor uten noe mer oppfølging. Det igjen øker motivasjon (det er enklere å finne en mening med noe som kan måles).

 

 Jeg foldet en god stund helt anonymt, og jeg har i ettertid foldet med registrert bruker, men av helt andre årsaker enn at jeg skal smykke meg med PPD.

 

For min del dreier det seg om vissheten om å bidra til noe som går i retning av å styrke vår kunnskap og derav mulighet til å forstå kompliserte lidelser (sykdommer) nå og i fremtiden. Også er jeg bevist på hvor heldig jeg er som bor i Norge (veldig mange i vårt land kan ta seg muligheten vs si en person i India) og som kan bruke noen ekstra kroner på et slikt bidrag.

 

Epeen måler med andre ord?

 

Om noen er stolte av sitt bidrag til F@H, så vil jeg si at de har all grunn til det. Og jeg må virkelig si at det er mye sunnere å føle seg stolt, eller skryte av et slikt bidrag VS å skryte av en ny fin bil osv. Det er ihvertfall min mening. Men du trenger nesten ikke stikke fingeren i jorda en gang, for å skjønne at masse PPD ikke gir særlig høy status (andre steder enn i denne tråden)  :p

Lenke til kommentar

 

 

One hundred dollar spørsmål, hadde du folded om det ikke var noe poeng system?

 

Ja, som oppvarming på vinterstid. Hadde jeg investert 25-30k i dedikert foldinghardware? Nei. Enkelt og greit :)

 

Du sier (nei enkelt og greit? Hva er enkelt og greit? :)

Jeg folder uansett, bortsett for varmen som kommer enkelte dager.

 

Nagina:Poenget er ikke hvor mye poeng du får, men at du folder med det du har.

 

 

Det er vel bare en frase? Man investerer ikke 25-30k uten at man har en god grunn. Folding har alltid først og fremst vært ment som en "dødtidsutnytter", ikke noe man kjøper HW spesifikt for. Uten poengene ville jeg nok holdt meg der, da jeg gjør dette en god del for å havne høyt på rankinglistene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...