Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, har lyst til å bytte skin på PC-en, så litt på dette Men Hvor skal jeg legge filene for at det skal funke?

 

Er litt veldig noob på dette  :blush:

9625510[/snapback]

Du bør nok lese litt bakover i denne tråden for å lære deg litt om skinning. Det holder ikke å bare forklare deg hvor filene skal legges. Dette fordi du kan ikke bare innstallere filene og få et skinnet desktop sånn uten videre. Du må først hacke Uxtheme.dll-filen din, eller innstallere et program som StyleXP eller Window blinds. Men for å svare på spørsmålet ditt; filene til visuelle stiler (windows-skins) skal legges i mappen C:\Windows\Resources\Themes

Lenke til kommentar

Lasta ned objectdock og den virker fint (stort sett), men noen ganger "finner" den ikke programmene jeg vil åpne, og den har spesialt vanskelig for å finne Start-menyen :dontgetit:

Den sier at "ObjectDock finner ikke kilden (eller noe...)". (Har ikke eksakte meldinga akkurat nnå, fordi den for øyeblikket virker...)

 

Veldig kjipt når jeg må inn på ObjectDock Config for å hente opp Oppgave-linja, for å kunne trykke Start-menu :thumbdown:

 

Noen som har opplevd dette og kan hjelpe?

Lenke til kommentar

For de som har ganske god hukomelse husker kanskje at jeg drev å lagde noen forskjellige visual styles som jeg skulle legge ut på customize.org og deviantart. Nå har stylebuilder klikka helt hos meg og jeg får ikke jobba noe mer med det. Derfor legger jeg det ut her for de som vil ta en titt. Noen av de er ganske uferdige.

 

La også med font for de som ikke har de

 

 

 

Det er også en grønn versjon av "communicate" som jeg lagde for en på custo.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...