Gå til innhold

Den pittelille Lenovo Thinkpad Tablet-tråden


krister461

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

To vanlige feil med Thinkpad Tablet er at power-knappen løsner fra loddingene, og at USB-porten slutter å lade batteriet.

Jeg har nå begge disse feilene, og er usikker på om jeg har garanti siden jeg har kjøpt den brukt. Power-knappen skal jeg alltid klare å lodde på plass selv, men er mer usikker på USB-porten.

Lenke til kommentar

Siden dette er en Lenovo-tråd så spør jeg:

Har noen noe erfaring med think-pad x220? Vurderer å kjøpte meg en, men kjenner ingen som har vært i nærheten av en..

 

Edit: Ser jo nå at det er en "tablet" tråd, men kanskje dere har erfaring alikevel....

 

Takk ;(

Endret av Themainthing
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å lodde power-bryteren på plass igjen.

Har faktisk savnet den selv om jeg har iPad, Android-mobiler og laptoper nok.

 

Sleit litt med å få liv i den igjen etter å ha montert den sammen igjen, måtte bytte ladekabelen til en kort 15cm lengde fra en mobil for å få startet den skikkelig. Skjønte ikke hvorfor batteriet sto på 0% og den ladet ikke selv etter noen timers strømtilkobling. Tilslutt kom jeg til å tenke på om jeg hadde plugget ut batteriet før jeg løsnet kortet, og etter å ha demontert den og plugget i batteriet fungerte den :blush:

Original ladekabel er allerede utslitt, men kontakten i bunnen av brettet er tydeligvis fortsatt ok.

 

Dermed har jeg fått bekreftet at tableten kan fungere uten batteri, og funnet ut at nytt originalt batteri koster under kr 300 inkludert frakt på eBay.

 

Måtte laste ned to systemoppgraderinger for å få den til å fungere tilfredstillende med Android 4.0. Etter den første (automatisk) var den treg, etter den andre (søkte etter oppdateringer) fungerte alt flytende igjen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...