Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil flytte hjemmefra, er 15 år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som trådstarter bekymrer seg for utdanningen sin, men mer om sin stefar og det å flytte. I så måte var rådet relevant og godt.

 

At du ødelegger både ditt eget og barnets liv ved å være et barn når du lager et får vel bli tema for en annen tråd :D

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Jeg kan bekrefte det, fikk barn som 25-åring og har knapt fullført videregående!

 

 

Mulig jeg er dum nicoloco, but that makes no sense.

vanskelig valg, men jeg tar alternativ C!

 

Grunnen til at jeg svarer deg som jeg gjør er jo for at du vandrer totalt off topic og drar inn utdannelse i en tråd som handler om noe helt annet.

Endret av nicoloco
Lenke til kommentar

Til TS. Ikke flytt hjemmefra. Det koster for mye og du har ikke noen grei måte å tjene penger på.

 

@nicoloco Fornøyd nå? uansett. Jeg dra i utdannelse? jeg lurer jo bare på hva du mente med din post. Jeg tar jo ikke opp noen nye punkter. Slik jeg leser den så har den enten en mening jeg ikke forstår, eller så har den ikke mening. Det må da være like ille for TS å få en post som er uten mening som å få en OT post :) Det kan jo være skrivefeil også slik at det skulle stå 15 og ikke 25. Da virker posten mer meningsfull.

Lenke til kommentar

Jeg skal rapportere denne tråden og få den stengt, blir bare irritert. Folk leser førstetråden, og kanskje de 3 siste svarene også slenger de seg på BØLGEN med usakligheter og gjentakende svar.

 

noob: Les igjennom hele tråden, så skjønner du hvorfor jeg mener at ditt utdannelses-svar har ingenting med det heg og gjøre. Og at du ikke forstår sarkasme er litt ditt problem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er fullt mogleg å flytte på hybel når du byrjar på VGS (alle her eg bur gjer det), så lenge faren din er villig til å støtte deg økonomisk. :)

 

det er fullt mulig, en hybel trenger ikke å koste så mye og en får jo stipend og det er heller ikke noe problem å jobbe litt etter skolen...

Lenke til kommentar

Vel, regner med du vil ha ha forskjellige synspunkter fra ulikt hold siden du poster det på forumet, så i den anledning: Ikke flytt hjemmefra før du absolutt må! Hehe :p økonomisk sett er det en dum ting å gjøre. (ja jeg vet, økonomisk bla bla bla), men det er faktisk utrolig mye dyrere å bo hjemmefra enn det man tror.

 

Jeg kjenner folk som har flytta ut da de først begynt på VGS. Selv om de bodde på det stedet for skolen lå, valgte de å flytte på hybel i samme by allikevel (waaaste!). Det skapte store problemer, da dem ble fri for penger hele tiden og måtte jobbe ved siden av skolen, noe som gjorde at de skulka skolen en del og veldig fort droppa ut.

Mange klarer å jobbe og å bo hjemmefra og å gå på skole samtidig, det er ikke det. Det er bare at man tror man er så mye eldre enn man egentlig er når man er 16.. Saken er den at hvis ikke økonomien er et problem, vil du føle deg utrolig ensom på en hybel anyways! Og de problemene du har med steforeldrene dine er garantert små i forhold til hvilken problemer du får dersom du flytter ut nå og treffer veggen.

 

Jeg vet, steforeldre er noe herk! Har hatt lyst til å flytte hjemmefra mange ganger og har det fortsatt. Men jeg vet at det smarteste jeg gjør er å gå ferdig VGS her og bo hjemme, å så flytte ut når jeg skal studere. 2-3 år går fortere enn du aner! Om du holder deg opptatt, så raser de årene forbi :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nok et eksempel på barnslig ungdom. Og du skal aldri si du hater foreldrene dine, du aner ikke hva du har før du mister det! Voks opp da gutt! Når du skriver innlegget ditt på denne måten mister jeg lysta til å hjelpe deg i det hele tatt.

 

Bli litt mer voksen i hodet først. Nytter faktisk ikke bare og rømme fra problemene sine!

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig ingen har sagt det åpenbare enda.....

 

Få deg ei dame! Og ta ho med heim og få ho til å hilse på faren din med dama til faren din tilstede.

 

Pinlig da om dama DI ser like ung ut liksom som faren din sin dame.

 

Jeg hadde daua på meg iallefall. Evt, ei venninne du kjenner og spør om ho blir med å spille faren din ett puss.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...