Gå til innhold

Contestra - Norsk Gaming | Ny norsk Youtube kanal | Stikk innom og fortell oss din mening


Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen hit til diskusjonstråden for "Contestra - Norsk gaming".

 

Dette er en ny oppstartet kanal på youtube hvor vi poster noen videoer hver uke, altså ikke regn med at det kommer hver dag, men det kommer når vi har tid til å produsere videoer for dere. Målet for kanalen er at vi skal spille spill og ha det kjekt sammen, klarer vi å få "subs" for å gjøre dette er det selvfølgelig alltid bra, men dette er da ikke hovedformålet med kanalen :D

 

Det kommer nok også til å bli fokusert på å komme videoer med samspill med andre spillere, men dette er noe som fortsatt ikke er på plass siden vi er såpass nyoppstartet som vi faktisk er, men om dette er noe du kunne ha tenkt deg så ta kontakt (enten her, eller på email: [email protected] ) , fortell litt om deg selv, hvilke spill du liker etc, så kanskje vi kan få til noe :D.

 

Vi tar gjerne mot deres meninger om kanal, fortell oss hva du vil se på kanalen, er det noe som burde være endret med kanalen, osv. dette er måten vi kan endre oss på og er derfor en viktig tilbakemelding for kanalen.

 

Kanalen kan finnes på: https://www.youtube.com/channel/UCT_62t4SddjKiFUIeWFlGIQ

 

Channelart er på veg ( er bestilt, men tar sin tid å lage så dette kommer ) 

 

- Contestra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aj7hPT

Blir litt for originalt hvis kanalen kun baserer seg på å produsere Minecraft videoer. Bra det er flere nordmenn som prøver seg ute i den store youtube verden men det eksisterer vel andre alternativ en kun dette spillet? Har du planer om noe annet? Lykke til uansett.

Endret av Slettet-aj7hPT
Lenke til kommentar

Litt stort område med ansiktet ditt synes jeg, tok litt for mye oppmerksomhet :p Få deg en green-screen kanskje? Jeg foretrekker facecam nede til høyre.

 

Prøv å snakke litt mer sammenhengende uten så mange "øøh/ eeh" greier. Driver litt  med videoer selv, bare på engelsk, og jeg vet hvor vanskelig det er å få bra flyt i snakkingen. Øvelse gjør mester :)

 

Kanskje lage noen Ark; Survival Evolved videoer. Det er en del fra forumet som har reklamert for (norske) servere. Da har dere et bra spill med bygging, crafting, PvP og PvE dere kan spille samtidig som dere får reklamert litt/ hjulpet de på forumet som søker spillere :)

Lenke til kommentar

Litt stort område med ansiktet ditt synes jeg, tok litt for mye oppmerksomhet :p Få deg en green-screen kanskje? Jeg foretrekker facecam nede til høyre.

 

Takk for tilbake melding har kjørt med et eget opptak på 1920*1080p som jeg i premiere pro har beskjæret og forminsket ned til 45%. I neste video skal jeg prøve med 40% så for vi se hvordan dette blir :D

 

Prøv å snakke litt mer sammenhengende uten så mange "øøh/ eeh" greier. Driver litt  med videoer selv, bare på engelsk, og jeg vet hvor vanskelig det er å få bra flyt i snakkingen. Øvelse gjør mester  :)

Ja, skal prøve å rette på dette. har spilt litt engelsk på twitch selv, men livestreaming blir jo noe annet enn faktiske videoer, så ser den at dette er en ulempe. Men som du sier Øvels gjør mester :D

 

Prøv å snakke litt mer sammenhengende uten så mange "øøh/ eeh" greier. Driver litt  med videoer selv, bare på engelsk, og jeg vet hvor vanskelig det er å få bra flyt i snakkingen. Øvelse gjør mester  :)

Kanskje lage noen Ark; Survival Evolved videoer. Det er en del fra forumet som har reklamert for (norske) servere. Da har dere et bra spill med bygging, crafting, PvP og PvE dere kan spille samtidig som dere får reklamert litt/ hjulpet de på forumet som søker spillere  :)

Takk for forslaget, skal se nærmere på dette :D

Lenke til kommentar

Fin start vil nå jeg si! :) Blir gøy å se hvor dette går!

 

Siden du ber om tilbakemeldinger har jeg to kjappe: SG-videoen kunne du nok med fordel klippet bort mesteparten frem til der hvor spillet faktisk begynner, kan tenke meg at en del seere faller fra når det ikke "skjer så mye" før nesten to minutter inne i videoen.

 

Ellers er det kanskje lurt å spre videoene ut litt slik at du har en jevnere publiseringsrytme - da blir det kanskje lettere for folk å følge med.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Fin start vil nå jeg si! :) Blir gøy å se hvor dette går!

 

Siden du ber om tilbakemeldinger har jeg to kjappe: SG-videoen kunne du nok med fordel klippet bort mesteparten frem til der hvor spillet faktisk begynner, kan tenke meg at en del seere faller fra når det ikke "skjer så mye" før nesten to minutter inne i videoen.

Først av alt må jeg bare si takk for det Huginn. Det er veldig bra å få såpass konstruktive ideer om hvordan ting burde gjøres, og endres. Jeg må si at jeg ser hva du mener her, gir jo litt infor i starten av videoene som regel. men da flytter vi bare dette til selve starten av sg.

Ellers er det kanskje lurt å spre videoene ut litt slik at du har en jevnere publiseringsrytme - da blir det kanskje lettere for folk å følge med.

Ja sant, planen var egentlig å stacke opp en del videoer før jeg startet å legge ut, men fikk noe jobb som måtte gjøres i tillegg, sånn at da ble det litt ujevn fordeling, men men :D

Lenke til kommentar

Vi er tilbake med en episode fra FIFA. I dagens episode valgte vi championship laget Blackburn og laget vi møter er LA Galaxy. Klarer vi nok en seier, eller går vi på et surt tap? 

 

(Hører at lyden til dagens opptak ikke ble optimal, dette grunnet lydopptaket ble corrupted så ble bare rålydn :/ )

 

 

Link: https://www.youtube.com/watch?v=edc-pKz1-iQ&feature=youtu.be

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...