Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Forslag til gave til kjæresten?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Om to dager har jeg og kjæresten 6 mnd. dag, og vi skal gi hverandre gaver, men jeg vet ikke hva jeg skal gi han..

 

Er det noen som har forslag?

 

Han er forresten 18 år ;)

 

Håper noen kan hjelpe meg :)

 

Takk!

 

Mvh Katrine :)

Endret av havkat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk åp hva dere gjorde den første uka, kjøp noe som han kan tenke på da - En film, en sang, et bilde osv..

 

Hehe, var kun en ting vi gjorde første uka :love:

 

Hvorfor starter du en helt ny tråd om samme tema, når du allerede har en tråd om nøyaktig samme tema (opprettet igår) som funker helt fint?

 

Eh, fordi den her ble startet først, også så jeg at det var en annen plass som passet bedre å starte den på.. Derfor..

Lenke til kommentar
Hehe, var kun en ting vi gjorde første uka :love:

 

Haha, Dere må ha gjort NOE annet?

Da kan du gi han et kort da, med 10 klipp av det dere gjorde :) Whatever that could be.. :roll:

 

Hehe, gjorde ikke stortsett annet nei :p

Hmmm :p Men, sjansen for at han bruker opp klippekortet er jo liten da, om jeg tar det samme som vi gjorde da :(

Lenke til kommentar
Tenk åp hva dere gjorde den første uka, kjøp noe som han kan tenke på da - En film, en sang, et bilde osv..

 

Hehe, var kun en ting vi gjorde første uka :love:

 

Hvorfor starter du en helt ny tråd om samme tema, når du allerede har en tråd om nøyaktig samme tema (opprettet igår) som funker helt fint?

 

Eh, fordi den her ble startet først, også så jeg at det var en annen plass som passet bedre å starte den på.. Derfor..

 

 

Det er jo en forskjell på 2 timer på disse trådene... (du kunne bare spurt en moderator om han/hun kunne flyttet tråden til riktig sted)

Lenke til kommentar
Tenk åp hva dere gjorde den første uka, kjøp noe som han kan tenke på da - En film, en sang, et bilde osv..

 

Hehe, var kun en ting vi gjorde første uka :love:

 

Hvorfor starter du en helt ny tråd om samme tema, når du allerede har en tråd om nøyaktig samme tema (opprettet igår) som funker helt fint?

 

Eh, fordi den her ble startet først, også så jeg at det var en annen plass som passet bedre å starte den på.. Derfor..

 

 

Det er jo en forskjell på 2 timer på disse trådene... (du kunne bare spurt en moderator om han/hun kunne flyttet tråden til riktig sted)

 

To timer forskjell ? Men jeg skrev på den her siden først da..

 

Åja, viste ikke det jeg, ikke så lenge siden laget bruker her skjønner du.

Går det ikke ant å slette den her da ? :)

 

Sry..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...