Gå til innhold

Tilbudsvarer ikke sendt, vare til fullpris sendt (Netthandel)


Anbefalte innlegg

Hei!

Bestilte for noen dager siden noen varer fra en norsk nettbutikk, på grunn av gode tilbud.
To av varene var satt ned med ca 80% 
Bestilte itillegg en vare til fullpris.

Fikk sporingsnummer igår og skjønte med engang at noe var galt, pga vekt og størrelse på det som er på vei i posten. 

Sendte mail til butikken jeg har bestilt ifra og sier som over her, at vekten på pakken ikke er riktig iforhold til hva som er bestilt.
Og om det er posten som har skrevet feil eller om butikken hadde sendt ut feil varer? 

Får da i svar at: "Vi har sendt ut det vi hadde mulighet til i forhold til lagerstatus.
På dette tilbudet var det så langt lageret rekker og det meste av varer gikk ut ganske raskt."

Svarer med: Hva mener du med det? Hva er sendt ut?


"Det som har blitt utsolgt blir ikke ettersendt da dette tilbudet gjaldt kun så langt lageret rekker, noe som også er annonsert."

Men han skulle sjekke det opp ikveld, hva som er blitt sendt.
-

Men utifra vekt og størrelse på pakken så er jeg 100% sikker på at det bare er varen til fullpris som er på vei.

Hva kan jeg gjøre her?

Jeg har kvittering/ordrebekreftelse på det jeg har bestilt
Ikke fått noe beskjed om at de er utsolgt.
Jeg er ikke interessert i å betale fullpris + frakt for en vare som jeg tok med i tillegg til det jeg egentlig var ute etter.

Trudde det var vanlig å gi beskjed om det er utsolgt!
 
Betalte med paypal 

Håper noen har noen tips å komme med.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Tilbudet gjelder kun så lenge lageret rekker" betyr at når de er tomme for varen skal de slutte å selge den, ikke at de kan kansellere bestillinger fordi de selv har gått på trynet.

FTU pleier å gi medhold og tilkjenne erstatning for dekningskjøp i slike saker, som i saken i artikkelen stianooh linker og i en drøss med andre, som f.eks. denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...