Gå til innhold

Svindlett over nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

 

Jaja det er verst for han det, har ikke tenkt å la dette gå. Han som får svi for det etter hvert.

 

Hvordan gikk det?

 

Er du storforbruker av mobiltelefoner, "blomster"? Du høres faen meg fishy ut selv.

Lenke til kommentar

 

 

Jaja det er verst for han det, har ikke tenkt å la dette gå. Han som får svi for det etter hvert.

Hvordan gikk det?

Er du storforbruker av mobiltelefoner, "blomster"? Du høres faen meg fishy ut selv.

Øhh...? Hva skal det bety? Og om jeg er storforbruker??? Sist gang jeg kjøpte meg en mobil var på Finn.no i november, og nå må jeg ha en ny en, da jeg glemte den på biltaket og den ble kjørt over en 100 ganger sikkert.. Hadde flaks å fant den i grøfta, fungerer sånn halvveis.

Hva er poenget ditt egentlig med å spørre om noe slik?

Lenke til kommentar

 

 

 

Jaja det er verst for han det, har ikke tenkt å la dette gå. Han som får svi for det etter hvert.

Hvordan gikk det?

Er du storforbruker av mobiltelefoner, "blomster"? Du høres faen meg fishy ut selv.

Øhh...? Hva skal det bety? Og om jeg er storforbruker??? Sist gang jeg kjøpte meg en mobil var på Finn.no i november, og nå må jeg ha en ny en, da jeg glemte den på biltaket og den ble kjørt over en 100 ganger sikkert.. Hadde flaks å fant den i grøfta, fungerer sånn halvveis.

Hva er poenget ditt egentlig med å spørre om noe slik?

Du fikk faktisk mobilen forrige gang? Kjekt at du gidder å oppdatere trådene du starter.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jaja det er verst for han det, har ikke tenkt å la dette gå. Han som får svi for det etter hvert.

Hvordan gikk det?
Er du storforbruker av mobiltelefoner, "blomster"? Du høres faen meg fishy ut selv.
Øhh...? Hva skal det bety? Og om jeg er storforbruker??? Sist gang jeg kjøpte meg en mobil var på Finn.no i november, og nå må jeg ha en ny en, da jeg glemte den på biltaket og den ble kjørt over en 100 ganger sikkert.. Hadde flaks å fant den i grøfta, fungerer sånn halvveis.

Hva er poenget ditt egentlig med å spørre om noe slik?

Du fikk faktisk mobilen forrige gang? Kjekt at du gidder å oppdatere trådene du starter.
Jeg aner faktisk ikke hva du snakker om.. Ja, jeg fikk mobilen forrige gang? Dette er en helt ny sak og selger, har ikke noe med mitt forrige kjøp..?

Edit: Ahhh tror jeg skjønnet hva du mener, laget jeg ett forum om det sist gang jeg trodde jeg ble svindlet? Jeg husker ikke.. Uansett, den gangen fikk mobilen min til slutt. Han hadde skrevet adressen min for utydelig. Men i motsetning til denne saken, så fikk jeg da enkelt kontakt med selger. Så dette er nok mye mere "fishy" som du kaller det...

Endret av blomster124
Lenke til kommentar

 

Jeg aner faktisk ikke hva du snakker om.. Ja, jeg fikk mobilen forrige gang? Dette er en helt ny sak og selger, har ikke noe med mitt forrige kjøp..?

Edit: Ahhh tror jeg skjønnet hva du mener, laget jeg ett forum om det sist gang jeg trodde jeg ble svindlet? Jeg husker ikke.. Uansett, den gangen fikk mobilen min til slutt. Han hadde skrevet adressen min for utydelig. Men i motsetning til denne saken, så fikk jeg da enkelt kontakt med selger. Så dette er nok mye mere "fishy" som du kaller det...

 

 

Jeg refererte til følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1694641

 

Er fint å høre du fikk telefonen ved forrige hendelse, men det visste ikke vi - da du ikke gidder å oppdatere trådene du starter. Jeg reagerer dog på følgende sitat fra deg (fra den andre tråden du starta): 

 

 

Takk for svar dere.

Jeg vet både navn, adresse og nummer på fyren.

Hva som er falskt av navn og adresse, der vet jeg ikke, men nummeret er jo korrekt.

Nå mener noen at jeg ikke skal overføre alt, mens noen mener jeg må det....? Forrvirret...

Og ja, jeg har lært.

 

 

"Og ja, jeg har lært".

Nei, det gjorde du ikke. Jeg forstår ikke hvordan du klarer å havne i lignende situasjon etter så kort tid. Man gir aldri penger på forskudd, uansett hvor grei og hyggelig selger måtte virke. 

 

Det er ikke meningen å fremstå som en drittsekk mot deg her, men jeg håper virkelig at du har lært denne gang ihvertfall. Det er naive brukere som deg disse kjeltringene lever av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...