Gå til innhold

gavetips til han


Anbefalte innlegg

heisann..

 

jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 4 mnd og før det har vi kun kjent hverandre i et halvt år, så jeg kjenner han, men sliter en del med å finne noe å gi han i bursdagsgave..

bursdagsgaven skal være klar til den 5 november.

så lenge dette er første gaven(e) jeg skal gi til han vil jeg gi han noe personlig og intimt.

han er en veldig søt og små romantisk fyr, og vi ender ofte opp med å snakke om personlige ting og hvor mye vi elsker hverander, han savner meg bare han drar på jobb, og tørr og innrømme det.

vi begge liker film og ser en del på det, men vi har en del filmer så det er ikke aktuelt å kjøpe til han.

borsett fra den var han en gang en spillenerd fram til han møtte meg, og han elsker fotball.

 

det eneste han har sagt han ønsker seg er barbermaskin, men det ser jeg ikke på som en veldig personlig ting, eller romantisk..

jeg vil ha en ting som også sier noe om at vi fortsatt er veldig nyforelska og at jeg tenkte virkelig på han når jeg kjøpte den.. kanskje noe som minner han om meg..

uansett.. vil ha noe spesielt.. hvis dere skjønner..

 

noen forslag? bør heller ikke være så voldsomt dyrt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Armbånd? Hadde jeg fått armbånd om jeg ønsket meg barbermaskin, så hadde jeg blitt skuffet. Hadde jeg fått armbånd uansett, så måtte jeg funnet meg ny dame, for jeg er ikke en som bruker armbånd.

 

Mulig nerden til trådstarter er en som kan bruke armbånd. Resten av nerdeverden beholder kun armbånd fra steder de har vært på (festivaler etc.).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har vært i lag i 4 måneder! ingen som kjøper barbermaskin til store summer. Hun ville kjøpe han noe som kan minne om henne, da må jo armbånd være akutelt. Hvor får du det ifra at nerder kun bruker armbånd fra festivaler? Litt av et utsagn.

 

Dessuten synes jeg det er en smule ufint å beskrive kjæresten hennes som en nerd, virket som en negativ måte.

 

Iallefall, jeg fikk et smykke av forloveden min, og det tar jeg aldri av. Tenker på henne og smiler når jeg ser eller tar på det. Det smykket har definitivt en stor verdi for meg!

 

Hilsen Nerd som synes det er tilbakestående og gå med armbånd fra festivaler (gjort er gjort).

Endret av robin740
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha måtte le da jeg leste innleggenede deres.. takk for forslaget og jeg ser begge sider.. han bruker en type armebånd.. han har 4 slike livestrong type bånd på ene armen.. har hatt dem der i mange år.. jeg har nevnt litt armebånd før, fordi jeg ikke er så gla i disse båndene hans, og han sa at han var usikker han også fordi han også så for seg et armebånd som ikke var feminint hvis dere skjønner.. slik du gjorde sovehest.

men det har blitt armebånd lik det du linka til robin, men i den flate varianten, har også kjøpt et par filmer, et par bøker osv.. skal se når det kommer i posten og hva jeg velger å gi, kan bli noen julegaver å.

 

og sovehest.. han var mere nerd enn det han er nå.. og han var bare spillenerd.. han er ikke på festivaler osv men takk for bekymringen..

nå kan jeg bare sitte å vente på at dagen kommer og forhåpentligvis liker han det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...