Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Ny førstepost kommer snart :new_woot:

 

post-95653-0-25315700-1324594019_thumb.png

 

Nyttige linker

[Forumtråder]

Windows Phone 7 - Norske applikasjoner

Den store WP7-apps-tråden

HTC Titan-tråden

Nokia Lumia 800-tråden

NOKIA Lumia 900

 

[Offisielle]

WindowsPhone.com

Xbox LIVE på Windows Phone 7

Windows Phone Store

 

[Nyhetssider]

WMPowerUser.com

WPCentral.com

1800pocketpc.com

post-95653-0-86225700-1323015014_thumb.png

Endret av Slettet+32asd4f
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse

noen som vet om det blir mulig å oppdatere opprativsystemetpå alle de forskjellige windows 7 modellene med en gang det gis ut en ny versjon fra microsoft?

 

Eller om det blir som med android, at man må vente på alle de foskjellige produsente til å tilpasse den nye versjonen og slippe den ut til de forskjellige modellene når det passer dem.

 

Skulle ønske at det var som med pcer, at alle oppdateringer passer til alle pcer.

 

 

Lenke til kommentar

Etter min mening har Microsoft gått på en gigantisk smell med nye WP7S! allt som var bra med windows mobile er nå tatt bort! blir jo deprimert av å lese på pocketnow om allt pisset microsoft finner på! fyfaen jeg er skuffet, ikke noen multitasking, låst til marketplace, ikke copy/paste, ikke mer filutforsker eller bruk som lagringsdisk osv osv.

menmen, godt vi har android

Lenke til kommentar

Spesielt irriterende finner jeg det at Microsoft ikke har copy-paste i Office engang. Det er jo håpløst, hvor ofte bruker man ikke det? I tillegg oser det arroganse av uttalelsen "Microsoft says most users, including Office users, don't really need clipboard functionality"

 

Det er greit at WP7 leser nummer/adresser/url'er automatisk, men hvis tenk på de som faktisk kunne tenke seg å bruke mobilen sin som en qvasi-laptop (N900, jeg ser på deg) og ønsker å skrive litt på mobilen sin.

 

Jaja, det må jo nevnes at at det har vært fokus på hva WP7 mangler, og lite fokus på hva WP7 faktisk har. Synes grafikk-demoen var imponerende, det ser jo faktisk nesten ut som et PSP. Synes også det er positivt at det virker veldig greit å portere appliksasjoner fra Zune HD, samt eksisterende programmer skrevet i Silverlight og XNA. Applikasjonene vist (spesielt NetFlix) virket også kjappe og pene.

 

La også merke til at det i videoene var betraktlig mindre hakking og henging i animasjonene, UI'et gikk på skinner.

 

edit: Må også si at det er lite overraskende at Microsoft vil ha monopol via Marketplace, utifra tidligere uttalelser og også fra et økonomisk perspektiv

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Jeg skal nok kjøpe en Windows Phone 7 mobil så snart alle lanseringskandidatene er på plass. Jeg fryder meg over det at nå er det en konkurranse mellom hardware og ikke software, slik som det var med 6.1 og 6.5.

 

Og det faktum at Microsoft faktisk har nevnt Halo som et eksempel på hva som "kan" forventes på Xbox Live er da bare superb!

 

Jeg håper også vi ser port av PGR som var på Zune HD!

Lenke til kommentar

Jeg skal nok kjøpe en Windows Phone 7 mobil så snart alle lanseringskandidatene er på plass. Jeg fryder meg over det at nå er det en konkurranse mellom hardware og ikke software, slik som det var med 6.1 og 6.5.

 

Og det faktum at Microsoft faktisk har nevnt Halo som et eksempel på hva som "kan" forventes på Xbox Live er da bare superb!

 

Jeg håper også vi ser port av PGR som var på Zune HD!

Det burde vi ihvertfall, ifølge Microsoft var porteringer fra Zune 95% samme kode.

 

Edit: oppdaterte første-posten

Endret av Geirern
Lenke til kommentar

Kva slags speledåser skal Windows Mobile i framtida ? Skreiv eg mobile? ja gjore vist det... beklager, det heiter vist phone her etter.

 

Ingen copy paste?

Xbox live? Kva trenger vi live på mobiltelefoner for?

 

Eg har sett, og brukt masse Windows mobile (ja mobile) i bedrifts sammenheng, og der funker det knallers, med exchange som held styr på det som er på telefonen og synkronisering.

No har jo google støtta activesync for windows mobile ei stund, og det funker bra synes eg. ( google :) )

Nesten litt skremmende kor mange plasser dei er i livet mitt for tida.

 

Default start side for søk, eposten min, telefonen min, filmsnutter (youtube), kart, og sikkert mange fleire plasser dei har sneke seg inn som eg ikkje legg merke til sjølv ein gang. Microsoft burde vore skeptiske (slik som eg er)

 

Brum! skeptisk til WP7 no plutsleg.

Skal ikkje legge skjul på att eg liker Android OS'et bedre... og har alt hatt ein helt og venter på ønsket mitt... (som blir oppfulgt!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg må si jeg gleder meg veldig til WP7! Integreringen med Xbox, Zune og Windows Live-tjenseter lukter GULL :D

Får håpe Zune Marketplace blir tilgjengelig i Norge samtidig som WP7-release.

Lenke til kommentar

Jeg må le godt, når windows nå prøver å kopiere OSX fra apple, så kommer apple idag og annonserer at deres nye OS4.0 skal få multitasking. Jeg tror sannelig windows går baklengs.. : )

 

Hehe ja, tenkte det samme. Spørs om ikke WP7-gjengen nå kommer diltende etter med multitasking likevel. Eller kanskje de bestemmer seg for å droppe 3G-støtte, sånn som iPhone 1. gen. Det "trengtes jo ikke" da.

Endret av oj88
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

En ting jeg håper dukker opp på WP7 er mulighet til å bruke telefonen som kilde for streaming til TV. Ser for meg en app for MLS, NBA, MLB, NHL osv hvor du kan bruke abbonementet du fra før på nettet (mlb.tv, NBA Leaguepass, espn360 o.l.). Så kan man enkelt og greit plugge inn en hdmi-kabel i telefonen og se det på TVen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...