Gå til innhold

Ubisoft store


Bønna

Anbefalte innlegg

Hei. Skulle redeeme en farcry 4 key jeg fikk med mitt nye skjermkort på ubisoft store her om dagen. klarte jo selvfølgelig kjøpe spillet for hele 630 kroner, visste ikke at jeg måtte bruke en key fra nvidia 2 ganger liksom.

 

Anyway, hva har jeg rett på her? på ubisoft sine sider står det at digitale produkter ikke kan returneres av en eller annen grunn.. er det ikke en norsk forbruker lov som kan beskytte meg her?

 

 

vil returnere den kopien jeg betalte for, da jeg trenger pengene sårt atm.

Endret av Bønna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Skulle redeeme en farcry 4 key jeg fikk med mitt nye skjermkort på ubisoft store her om dagen. klarte jo selvfølgelig kjøpe spillet for hele 630 kroner, visste ikke at jeg måtte bruke en key fra nvidia 2 ganger liksom.

 

Har en mistanke om at de fleste(i likhet med meg) ikke skjønner hva problemet er...

Lenke til kommentar

 

Hei. Skulle redeeme en farcry 4 key jeg fikk med mitt nye skjermkort på ubisoft store her om dagen. klarte jo selvfølgelig kjøpe spillet for hele 630 kroner, visste ikke at jeg måtte bruke en key fra nvidia 2 ganger liksom.

 

Har en mistanke om at de fleste(i likhet med meg) ikke skjønner hva problemet er...

 

Jeg tror at han på en eller annen måte klarte å enten kjøpe det for penger fra visakortet lagret på profilen, eller å hente ned en kopi ved bruk av gavekort og en kopi ved bruk av visakortet.

 

Burde ikke selger se at det her ikke er snakk om en ordinær retur, men å rette opp i en feil?

Lenke til kommentar

Angreretten gjelder nok ikke...

 

Avtaler om kjøp av digitalt

innhold som ikke leveres på et fysisk medium, men som kjøpes og lastes ned eller strømmes direkte fra Internett, er derimot unntatt fra angreretten på nærmere bestemte vilkår. Forutsetningen er at forbrukeren gir uttrykkelig samtykke til å starte levering før angrefristens utløp og samtidig erkjenner at angreretten derved går tapt. Dette kan han for eksempel gjøre ved å «huke av» i en boks e.l.
Lenke til kommentar

 

Hei. Skulle redeeme en farcry 4 key jeg fikk med mitt nye skjermkort på ubisoft store her om dagen. klarte jo selvfølgelig kjøpe spillet for hele 630 kroner, visste ikke at jeg måtte bruke en key fra nvidia 2 ganger liksom.

 

Har en mistanke om at de fleste(i likhet med meg) ikke skjønner hva problemet er...

 

Skulle få spillet gratis ifra nvidia, og klarte kjøpe det med visaen min for 600 kr. et spill jeg kunne kjøpt for 200kr om jeg ikke hadde hatt en nvidia voucher. Dobbel au :p

 

Har snakket med ubisoft på mail nå, de ville ha bilder av voucher og mailen min ifra nvidia, så vi får se hva som skjer fremover nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...