Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, gratulerer til nilsch med en milliard! Husker selv da den milepælen ble passert, det var stort.

 

Faktum er også at nilsch har gjort det raskest av samtlige i hardware.no, han startet å folde i 29.12.2011, altså for kun 2 år og 8 måneder siden. Selv brukte jeg 5 år på å nå en milliard!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi trenger nye donorer^^

Tenke tenke. RE-posting av artikkelen? Med 1% editering.

Den ga oss jo en boost.

http://www.hardware.no/artikler/team-hardware-er-na-blant-verdens-ti-beste/135990

 

http://www.hardware.no/artikler/dette-er-folding-home/130740

Hjelp meg med å finne litt billig vannkjølingsutstyr så får jeg opp min 4xG34 rigg snart ;)

Mangler en EK Supremacy G34 vannblokk, kraftig pumpe og svær radiator...

Lenke til kommentar

Oi, har ikke fulgt så mye med på poengene i det siste, men 1 mrd poeng er verdt en liten markering. :fun: Takk for gratulasjonene!

 

Jeg startet med et par PCer og fant snart ut at jeg ville ha 4P server, da det gav masse poeng og ikke var så dyrt når alt ble handlet brukt. Det balte på seg etterhvert med flere. Morsomt og lærerikt å bygge var det også, med god hjelp fra Alias.

 

Det War sier er sant. Neste år er det muligens slutt på bigadv og da kommer nok GPU folderne og tar meg igjen ganske snart, noe jeg bare synes er bra. :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uten tvil et godt poeng nilsch.

 

Nettopp av den grunn ser jeg svært positivt på produksjonen av PPD for Team Hardware i tiden fremover. Vi har en del som folder bigadv, og jeg regner det som sikkert at dere vil fortsette så lenge det finnes WU fra bigadv?

 

I tilfelle har vi et meget godt år også i 2015 :new_woot:

Lenke til kommentar

Etter flere år afk er jeg nå tilbake etter en påminnelse fra Sn1ken :)

 

Har ikke noe særlig til hw. Planlagt oppgradering siden i vår, men siden det blir så mye jobbing, har det latt vente på seg. Er mulig at dette roer seg etter nyttår, så spørs om det blir en liten boost i bidraget når den tid kommer :)

 

Har en i3-540 og 5850 gpu. Har bare startet klienten og satt på maks. Noe mer jeg bør gjøre? Den kan vel bare stå å surre på kontoret for seg selv regner jeg med...

Lenke til kommentar

Etter flere år afk er jeg nå tilbake etter en påminnelse fra Sn1ken :)

 

Har ikke noe særlig til hw. Planlagt oppgradering siden i vår, men siden det blir så mye jobbing, har det latt vente på seg. Er mulig at dette roer seg etter nyttår, så spørs om det blir en liten boost i bidraget når den tid kommer :)

 

Har en i3-540 og 5850 gpu. Har bare startet klienten og satt på maks. Noe mer jeg bør gjøre? Den kan vel bare stå å surre på kontoret for seg selv regner jeg med...

Tipper GPU'en er langt raskere en i3'n. Så ville fjernet CPU sloten. Så du utnytter GPU'en maks.
Lenke til kommentar

Eks-matte.

Gpu gir 50K , psu gir 10K

Men samtidig får du 52K da cpu ikke klarer å betjene gpu.

Da har du egentlig cpu-forbruket i watt for 2K.

Ok, skjønner. Jeg går inn her med tanken at "alle bekker små..." Synes det er gøy at hw.no hevder seg så bra som lag ;)

 

Nå trekker ikke maskinen min noe særlig strøm sammenlignet med dere andre som er så ivrige her. Jeg så for meg at denne bare kunne surre og gå til den ble avløst. (Og kanskje ender som mediesenter - og forsåvidt kan fortsette). 5-600 ekstra i kvartalet har jeg råd til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...