Gå til innhold

Kommer ikke inn på ZyXEL router


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Får ikke logger meg inn på routeren min. Skulle gjerne ha byttet passord på det trådløse nettverket. Routeren er en ZyXEL P-2602 HWT. Jeg har funnet ip som jeg må skrive inn i adresselinjen i nettleseren men får ikke logget inn. Jeg har prøvd med brukernavn "admin", i tillegg til brukernavn og passord som jeg har fått tildelt.

 

I det jeg skal logge inn er det akkurat som om innloggingssekvensen oppdateres og jeg begynner med en tom inloggingsboks igjen. Kan det ha noe med nettleseren? Jeg bruker Google Chrome

Endret av p0pc0rn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som om det er satt opp ett passord på modemet, P2602HWT er en Telenor ruter så enten er det passordet til epost kontoen du har fått av dem, eller noe annet xD

 

Raskeste løsning, reset ruteren (binders, tannpirker eller lignende) ved å holde inn reset knappen på baksiden av modemet inne til lampene blinker, og slukker (tar 10-20s) La den være i 5min eller noe, blir satt opp automatisk sentralt.

 

Så er det bare å logge inn med kabel tilkoblet (wlan er av etter reset, kan startes ved å trykke kort på WLAN på/av ved power lampen) Brukernavn er admin, la passord feltet være blankt. Sjelden at nettleser skaper ett problem med GUI, hvis du er i tvil bare prøv i IE/safari, de biter ikke.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...