Gå til innhold

Oslo VIP krever betalt 2 år etter


Solefald

Anbefalte innlegg

Gjest member-382093

Eg sier ikke at du er en skurk.

 

Men ja, om du sier at du har 4000 kunder og det koster kr 199,- i måneden å være kunde, så _skulle du hatt_ til gode kr 796.000 pr måned fra kundene dine. Dvs penger _inn_. Så er det jo sånn at ikke alle betaler, enkelte betaler for sent osv. Men allikevel så bør du havne godt over halv million i til gode pr måned. Enkel matematikk. Prisen ligger på nettsiden din, antall kunder har du selv kommet med. Resten er matematikk.

 

Du går igjen med at du ikke rekke over alt og at dette tar mye av din tid. Eg anbefaler deg å skaffe deg flere ansatte for å fordele byrden. Det betyr at du og andre har mer tid tilgjengelig for å betjene kundene dere har, noe som sannsynligvis vil betyr mer fornøyde kunder og både flere kunder og tid til flere kunder. Noe som eg tror vil være positivt for alle?

 

Men du sier at det ikke er penger til det. Vel, da er det noe riv ruskende galt her som ikke henger sammen. Har du så store driftsutgifter?

 

 

-#fjernet#: men det er akkurat dette jeg mener, jeg vil ikke krangle tilbake, men det er så mye som msnge av dere her inne ikkevet om, som feks at majoriteten av de 4000 kundene har meldt seg inn på tidligere tilbud som er under halvparten av den ordinære medlemsprisen du leser på nettsiden i dag, så dine tall bare sprer falsk info. Med all høvlighet, vennligst slutt å skriv masse gjetting, blir bare missforståelser, la meg bruke tiden til å hjelpe kunder, vær så snill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du ikke tar poenget så prøver eg på motsatt måte. Du har mer arbeid enn det du klarer å følge opp. For å løse dette problemet må du enten kutte ned på arbeidet med bedre systemer eller færre kunder, eller få på plass flere ansatte som kan dele på arbeidet. Det er faktisk så enkelt.

 

Færre kunder er nok ikke ett alternativ, men det vil bli resultatet om du fortsetter slik du gjør nå.

 

Så da står du igjen med å ansette flere eller lage ett bedre system, eller en kombinasjon. Har du ikke nok penger inn for å dekke opp om dette så må du øke inntekten eller redusere andre utgifter. Igjen, enkel mattematikk.

 

For å sette dette veldig på spissen - hva skjer med bedriften om du blir påkjørt i morgen og ikke kan jobbe på lang tid?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Siden du ikke tar poenget så prøver eg på motsatt måte. Du har mer arbeid enn det du klarer å følge opp. For å løse dette problemet må du enten kutte ned på arbeidet med bedre systemer eller færre kunder, eller få på plass flere ansatte som kan dele på arbeidet. Det er faktisk så enkelt.

 

Færre kunder er nok ikke ett alternativ, men det vil bli resultatet om du fortsetter slik du gjør nå.

 

Så da står du igjen med å ansette flere eller lage ett bedre system, eller en kombinasjon. Har du ikke nok penger inn for å dekke opp om dette så må du øke inntekten eller redusere andre utgifter. Igjen, enkel mattematikk.

 

For å sette dette veldig på spissen - hva skjer med bedriften om du blir påkjørt i morgen og ikke kan jobbe på lang tid?

 

-#fjernet#: hr nok på spissen, vennligst la meg bruke tiden på å hjelpe kunder som henvender seg via mail til meg, jeg driver å etablerer nye løsninger for å gjøre ting bedre, men det som ikke hjelper mine kunder, er om jeg blir sittendes her inne hele dagen, så med all respekt, vennligst la meg bruke tiden på mine kunder.

Lenke til kommentar

 

Siden du ikke tar poenget så prøver eg på motsatt måte. Du har mer arbeid enn det du klarer å følge opp. For å løse dette problemet må du enten kutte ned på arbeidet med bedre systemer eller færre kunder, eller få på plass flere ansatte som kan dele på arbeidet. Det er faktisk så enkelt.

 

Færre kunder er nok ikke ett alternativ, men det vil bli resultatet om du fortsetter slik du gjør nå.

 

Så da står du igjen med å ansette flere eller lage ett bedre system, eller en kombinasjon. Har du ikke nok penger inn for å dekke opp om dette så må du øke inntekten eller redusere andre utgifter. Igjen, enkel mattematikk.

 

For å sette dette veldig på spissen - hva skjer med bedriften om du blir påkjørt i morgen og ikke kan jobbe på lang tid?

 

-#fjernet#: hr nok på spissen, vennligst la meg bruke tiden på å hjelpe kunder som henvender seg via mail til meg, jeg driver å etablerer nye løsninger for å gjøre ting bedre, men det som ikke hjelper mine kunder, er om jeg blir sittendes her inne hele dagen, så med all respekt, vennligst la meg bruke tiden på mine kunder.

 

Hvis du ikke vil bruke tiden din her inne er det jo bare å gjøre det. Ingen tvinger deg til å forsvare deg. Nomore er heller ikke ute etter å kalle deg kjeltring, han prøver kun å få deg til å innse noen realiteter om å drive en slik tjeneste.

 

Videre har jeg kikket såvidt på nettsiden din, og jeg var ikke videre imponert. For det første ser det ut til at du bryter markedsføringsloven ved å ikke oppgi totalpris for innmelding og at det er bindingstid. Link. (Ja, at det er bindingstid står langt bak i FAQ-en, men det er alt for dårlig). Det står også oppgitt forskjellige priser for innmeldingsgebyr i FAQ-en og på innmeldingssiden. Hvilken er korrekt?

 

Videre skriver du månedspris når det er et kvartalsbeløp man betaler? Veldig forvirrende, når noen sier månedspris ville jeg forventet at det er en pris jeg betaler en gang i måneden.

 

Til slutt så står det i FAQ-en at du har et purregebyr på 63 kr, allikevel skriver du her at du opererer med 99 kr? Du lyver altså om størrelsen på gebyrene dine i FAQ-en?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

 

Siden du ikke tar poenget så prøver eg på motsatt måte. Du har mer arbeid enn det du klarer å følge opp. For å løse dette problemet må du enten kutte ned på arbeidet med bedre systemer eller færre kunder, eller få på plass flere ansatte som kan dele på arbeidet. Det er faktisk så enkelt.

 

Færre kunder er nok ikke ett alternativ, men det vil bli resultatet om du fortsetter slik du gjør nå.

 

Så da står du igjen med å ansette flere eller lage ett bedre system, eller en kombinasjon. Har du ikke nok penger inn for å dekke opp om dette så må du øke inntekten eller redusere andre utgifter. Igjen, enkel mattematikk.

 

For å sette dette veldig på spissen - hva skjer med bedriften om du blir påkjørt i morgen og ikke kan jobbe på lang tid?

-#fjernet#: hr nok på spissen, vennligst la meg bruke tiden på å hjelpe kunder som henvender seg via mail til meg, jeg driver å etablerer nye løsninger for å gjøre ting bedre, men det som ikke hjelper mine kunder, er om jeg blir sittendes her inne hele dagen, så med all respekt, vennligst la meg bruke tiden på mine kunder.

 

Hvis du ikke vil bruke tiden din her inne er det jo bare å gjøre det. Ingen tvinger deg til å forsvare deg. Nomore er heller ikke ute etter å kalle deg kjeltring, han prøver kun å få deg til å innse noen realiteter om å drive en slik tjeneste.

 

Videre har jeg kikket såvidt på nettsiden din, og jeg var ikke videre imponert. For det første ser det ut til at du bryter markedsføringsloven ved å ikke oppgi totalpris for innmelding og at det er bindingstid. Link. (Ja, at det er bindingstid står langt bak i FAQ-en, men det er alt for dårlig). Det står også oppgitt forskjellige priser for innmeldingsgebyr i FAQ-en og på innmeldingssiden. Hvilken er korrekt?

 

Videre skriver du månedspris når det er et kvartalsbeløp man betaler? Veldig forvirrende, når noen sier månedspris ville jeg forventet at det er en pris jeg betaler en gang i måneden.

 

Til slutt så står det i FAQ-en at du har et purregebyr på 63 kr, allikevel skriver du her at du opererer med 99 kr? Du lyver altså om størrelsen på gebyrene dine i FAQ-en?

 

 

-#fjernet#: takk for feedback, skal rette på feil med info ang purring og innmelding, men som ejg har lovt i går her inne så er purringen NULL for alle som spørr etter det, så det burte vise rettferdighet. Og som du selv skriver så er det informasjon om bindingen.

Lenke til kommentar

Basert på en kommentar i denne tråden, og siden din, så ser det ut til at kunder må melde inn kortinformasjonen sin til deg via e-post. Stemmer det? Litt uheldig praktisk i 2015, vil eg påstå - om ikke direkte i strid med dine kunders vilkår med sine banker.

Savner svar på denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis du ikke vil bruke tiden din her inne er det jo bare å gjøre det. Ingen tvinger deg til å forsvare deg. Nomore er heller ikke ute etter å kalle deg kjeltring, han prøver kun å få deg til å innse noen realiteter om å drive en slik tjeneste.

 

Videre har jeg kikket såvidt på nettsiden din, og jeg var ikke videre imponert. For det første ser det ut til at du bryter markedsføringsloven ved å ikke oppgi totalpris for innmelding og at det er bindingstid. Link. (Ja, at det er bindingstid står langt bak i FAQ-en, men det er alt for dårlig). Det står også oppgitt forskjellige priser for innmeldingsgebyr i FAQ-en og på innmeldingssiden. Hvilken er korrekt?

 

Videre skriver du månedspris når det er et kvartalsbeløp man betaler? Veldig forvirrende, når noen sier månedspris ville jeg forventet at det er en pris jeg betaler en gang i måneden.

 

Til slutt så står det i FAQ-en at du har et purregebyr på 63 kr, allikevel skriver du her at du opererer med 99 kr? Du lyver altså om størrelsen på gebyrene dine i FAQ-en?

 

Og som du selv skriver så er det informasjon om bindingen.

 

 

Så det at du trolig bryter markedsføringsloven er helt uproblematisk for deg? Det fremstår som at du prøver å gjemme bort at det er en bindingstid, for det er ikke noe man ser med mindre man leser gjennom hele FAQ-en. Det er i hvert fall ikke noe man skulle tro ved å bare se på innmeldingssiden, og det er faktisk ganske essensiell informasjon å få fram. Det er ting som dette som gjør at du fremstår som en svindler, selv om det meste du gjør sikkert er helt greit.

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

-#fjernet#: det du ikke tenker på er at kunder ikke kan melde seg inn via nettsiden og kun ved direkte kontakt med meg, som selvsagt alltid informerer om bindingen på 12 mnd, og i tillegg så står det også tydelig øverst i avtalen som kunden selv signerer ved innmelding. Angående markedsføringsloven så står alle priser både i avtale, på nettsiden + at de får det muntlig, så alt er by the book, selv om du prøver å folk til å tro noe annet. Forstår ikke hvorfør du prøver å spre usann informasjon? om du ikke er kunde så ber jeg deg, vær så snill å la meg bruke tiden til å hjelpe kunder, heller enn å forsvare meg her inne mot falske anklagelser. Om du er kunde hos meg så er du hjertlig velkommen til å kontakte meg for å finne en løsning på hva du vil, slik at begge parter er fornøyd.

 

 

Hvis du ikke vil bruke tiden din her inne er det jo bare å gjøre det. Ingen tvinger deg til å forsvare deg. Nomore er heller ikke ute etter å kalle deg kjeltring, han prøver kun å få deg til å innse noen realiteter om å drive en slik tjeneste.

 

Videre har jeg kikket såvidt på nettsiden din, og jeg var ikke videre imponert. For det første ser det ut til at du bryter markedsføringsloven ved å ikke oppgi totalpris for innmelding og at det er bindingstid. Link. (Ja, at det er bindingstid står langt bak i FAQ-en, men det er alt for dårlig). Det står også oppgitt forskjellige priser for innmeldingsgebyr i FAQ-en og på innmeldingssiden. Hvilken er korrekt?

 

Videre skriver du månedspris når det er et kvartalsbeløp man betaler? Veldig forvirrende, når noen sier månedspris ville jeg forventet at det er en pris jeg betaler en gang i måneden.

 

Til slutt så står det i FAQ-en at du har et purregebyr på 63 kr, allikevel skriver du her at du opererer med 99 kr? Du lyver altså om størrelsen på gebyrene dine i FAQ-en?

Og som du selv skriver så er det informasjon om bindingen.

 

 

Så det at du trolig bryter markedsføringsloven er helt uproblematisk for deg? Det fremstår som at du prøver å gjemme bort at det er en bindingstid, for det er ikke noe man ser med mindre man leser gjennom hele FAQ-en. Det er i hvert fall ikke noe man skulle tro ved å bare se på innmeldingssiden, og det er faktisk ganske essensiell informasjon å få fram. Det er ting som dette som gjør at du fremstår som en svindler, selv om det meste du gjør sikkert er helt greit.

 

-#fjernet#s svar: det du ikke tenker på er at kunder ikke kan melde seg inn via nettsiden og kun ved direkte kontakt med meg, som selvsagt alltid informerer om bindingen på 12 mnd, og i tillegg så står det også tydelig øverst i avtalen som kunden selv signerer ved innmelding. Angående markedsføringsloven så står alle priser både i avtale, på nettsiden + at de får det muntlig, så alt er by the book, selv om du prøver å folk til å tro noe annet. Forstår ikke hvorfør du prøver å spre usann informasjon? om du ikke er kunde så ber jeg deg, vær så snill å la meg bruke tiden til å hjelpe kunder, heller enn å forsvare meg her inne mot falske anklagelser. Om du er kunde hos meg så er du hjertlig velkommen til å kontakte meg for å finne en løsning på hva du vil, slik at begge parter er fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

Basert på en kommentar i denne tråden, og siden din, så ser det ut til at kunder må melde inn kortinformasjonen sin til deg via e-post. Stemmer det? Litt uheldig praktisk i 2015, vil eg påstå - om ikke direkte i strid med dine kunders vilkår med sine banker.

Savner svar på denne.

 

-#fjernet#s svar: alle kunder kan velge hvordan de sender info til oss, men de fleste velger selv å sende mail pga at det er enkelt & raskt. Dette er ikke i strid med vilkåren, det stemmer. Forstår ikke hvorfør du prøver å spre usann informasjon? om du ikke er kunde så ber jeg deg, med all høvlighet, vær så snill å la meg bruke tiden til å hjelpe kunder, heller enn å forsvare meg her inne mot falske anklagelser. Om du er kunde hos meg så er du hjertlig velkommen til å kontakte meg for å finne en løsning på hva du vil, slik at begge parter er fornøyd.

Lenke til kommentar

 

 

Basert på en kommentar i denne tråden, og siden din, så ser det ut til at kunder må melde inn kortinformasjonen sin til deg via e-post. Stemmer det? Litt uheldig praktisk i 2015, vil eg påstå - om ikke direkte i strid med dine kunders vilkår med sine banker.

Savner svar på denne.

 

-#fjernet#s svar: alle kunder kan velge hvordan de sender info til oss, men de fleste velger selv å sende mail pga at det er enkelt & raskt. Dette er ikke i strid med vilkåren, det stemmer. Forstår ikke hvorfør du prøver å spre usann informasjon? om du ikke er kunde så ber jeg deg, med all høvlighet, vær så snill å la meg bruke tiden til å hjelpe kunder, heller enn å forsvare meg her inne mot falske anklagelser. Om du er kunde hos meg så er du hjertlig velkommen til å kontakte meg for å finne en løsning på hva du vil, slik at begge parter er fornøyd.

 

Hvilke andre muligheter har kunder for å sende deg kortinfo? Å sende inn kortinfo(kortnummer, CCV2 kode og utløpsdato) pr e-post er ganske så utrygt, og må kunne klassifiseres som idiotisk i 2015. Om du legger til rette for det så bør du sterkt revurdere praksisen.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

-#fjernet#s svar: det du ikke tenker på er at kunder ikke kan melde seg inn via nettsiden og kun ved direkte kontakt med meg, som selvsagt alltid informerer om bindingen på 12 mnd, og i tillegg så står det også tydelig øverst i avtalen som kunden selv signerer ved innmelding. Angående markedsføringsloven så står alle priser både i avtale, på nettsiden + at de får det muntlig, så alt er by the book, selv om du prøver å folk til å tro noe annet. Forstår ikke hvorfør du prøver å spre usann informasjon? om du ikke er kunde så ber jeg deg, vær så snill å la meg bruke tiden til å hjelpe kunder, heller enn å forsvare meg her inne mot falske anklagelser. Om du er kunde hos meg så er du hjertlig velkommen til å kontakte meg for å finne en løsning på hva du vil, slik at begge parter er fornøyd.

Det kan virke villedende praksis å ikke ha full pris og bindingstid opplyst på nettsiden, eller korrekt/overenstemt over alt(forskjell på FAQ og "bli kunde"). Dette kan føre til at besøkende tar beslutninger som brukeren ellers ikke ville tatt. Det er villendende praksis. Så nei, alt er ikke "by the book".
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

 

 

Basert på en kommentar i denne tråden, og siden din, så ser det ut til at kunder må melde inn kortinformasjonen sin til deg via e-post. Stemmer det? Litt uheldig praktisk i 2015, vil eg påstå - om ikke direkte i strid med dine kunders vilkår med sine banker.

Savner svar på denne.

 

-#fjernet#s svar: alle kunder kan velge hvordan de sender info til oss, men de fleste velger selv å sende mail pga at det er enkelt & raskt. Dette er ikke i strid med vilkåren, det stemmer. Forstår ikke hvorfør du prøver å spre usann informasjon? om du ikke er kunde så ber jeg deg, med all høvlighet, vær så snill å la meg bruke tiden til å hjelpe kunder, heller enn å forsvare meg her inne mot falske anklagelser. Om du er kunde hos meg så er du hjertlig velkommen til å kontakte meg for å finne en løsning på hva du vil, slik at begge parter er fornøyd.

 

Hvilke andre muligheter har kunder for å sende deg kortinfo? Å sende inn kortinfo(kortnummer, CCV2 kode og utløpsdato) pr e-post er ganske så utrygt, og må kunne klassifiseres som idiotisk i 2015. Om du legger til rette for det så bør du sterkt revurdere praksisen.

 

 

-#fjernet#s svar: tror de fleste har fått med seg at er negativ nå, lurer på hva folk hadde synts om jeg var like uhøvvlig. Om du vil at jeg skal svare på dine spørsmål så ber jeg deg henvende deg på mail, der jeg hjelper alle.

Lenke til kommentar

Fornøyde kunder bruker ikke tid og krefter på å klage.

Roten på problemet er primært en betalingsløsning med svakheter (bygget på tillit).
Dette forverrer det sekundære problemet, at betngelsene ikke blir forstått godt nok av kundene. Her har du to problemer som harmoniserer godt sammen.

Dette fører til:
Kunder som tror abonnementet blir automatisk avsluttet når de ikke manuelt oppdaterer betalingsinformasjon, eller ikke blir trekt for beløpet.
Særlig gjelder dette siden det ikke kommer purringer før opptil 2 år senere.

Det kan også føre til at kunder tror de får en "gratis-tur", i deres øyne har du "glemt" å be om å få kortet deres tilbake.


Uansett årsak så fører det til at kundene føler seg dårlig behandlet, og er en av årsakene til at du "blør" kunder.
Kundene oppfordrer ikke venner og familie til å bli med, men advarer dem istedet, slik som er tilfellet her.

Når en slik monsterregning dumper ned i postkassa til noen tar det ikke mange sekunder å sende en snapchat og dele et innlegg på facebook med hundrevis. Neste gang du står med en stand og rekrutterer så har de hørt om deg før, og ikke nødvendigvis på en positiv måte.


Du er en usedvanlig hardtarbeidene sjel, og jeg håper du finner balansen igjen og kommer videre, men da må du nok endre kursen litt.

 

Endret av Pycnopodia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Fornøyde kunder bruker ikke tid og krefter på å klage.

Roten på problemet er primært en betalingsløsning med svakheter (bygget på tillit).

Dette forverrer det sekundære problemet, at betngelsene ikke blir forstått godt nok av kundene. Her har du to problemer som harmoniserer godt sammen.

Dette fører til:

Kunder som tror abonnementet blir automatisk avsluttet når de ikke manuelt oppdaterer betalingsinformasjon, eller ikke blir trekt for beløpet.

Særlig gjelder dette siden det ikke kommer purringer før opptil 2 år senere.

Det kan også føre til at kunder tror de får en "gratis-tur", i deres øyne har du "glemt" å be om å få kortet deres tilbake.

Uansett årsak så fører det til at kundene føler seg dårlig behandlet, og er en av årsakene til at du "blør" kunder.

Kundene oppfordrer ikke venner og familie til å bli med, men advarer dem istedet, slik som er tilfellet her.

Når en slik monsterregning dumper ned i postkassa til noen tar det ikke mange sekunder å sende en snapchat og dele et innlegg på facebook med hundrevis. Neste gang du står med en stand og rekrutterer så har de hørt om deg før, og ikke nødvendigvis på en positiv måte.

Du er en usedvanlig hardtarbeidene sjel, og jeg håper du finner balansen igjen og kommer videre, men da må du nok endre kursen litt.

-#fjernet#s svar: takk, d er fint å høre litt forståelse her, og ja jeg jobber hardt om dagen med å finne løsninger på alle problemer, takk.

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Fornøyde kunder bruker ikke tid og krefter på å klage.

Roten på problemet er primært en betalingsløsning med svakheter (bygget på tillit).

Dette forverrer det sekundære problemet, at betngelsene ikke blir forstått godt nok av kundene. Her har du to problemer som harmoniserer godt sammen.

Dette fører til:

Kunder som tror abonnementet blir automatisk avsluttet når de ikke manuelt oppdaterer betalingsinformasjon, eller ikke blir trekt for beløpet.

Særlig gjelder dette siden det ikke kommer purringer før opptil 2 år senere.

Det kan også føre til at kunder tror de får en "gratis-tur", i deres øyne har du "glemt" å be om å få kortet deres tilbake.

Uansett årsak så fører det til at kundene føler seg dårlig behandlet, og er en av årsakene til at du "blør" kunder.

Kundene oppfordrer ikke venner og familie til å bli med, men advarer dem istedet, slik som er tilfellet her.

Når en slik monsterregning dumper ned i postkassa til noen tar det ikke mange sekunder å sende en snapchat og dele et innlegg på facebook med hundrevis. Neste gang du står med en stand og rekrutterer så har de hørt om deg før, og ikke nødvendigvis på en positiv måte.

Du er en usedvanlig hardtarbeidene sjel, og jeg håper du finner balansen igjen og kommer videre, men da må du nok endre kursen litt.

r

 

 

 

-#fjernet#s svar: er enig i din tolkning og forståelse, og jeg bruker mine 24 timer per dag til å løse situsjonen & hjelpe kunder.

Lenke til kommentar

Hvilke andre muligheter har kunder for å sende deg kortinfo? Å sende inn kortinfo(kortnummer, CCV2 kode og utløpsdato) pr e-post er ganske så utrygt, og må kunne klassifiseres som idiotisk i 2015. Om du legger til rette for det så bør du sterkt revurdere praksisen.

Det er direkte uansvarlig, og neppe noe banker og kortselskaper ála VISA, MasterCard etc. vil godta. Bedrifter som håndterer kortdata må følge PCI-DSS standarden for håndtering av slike data. Gjør ditt selskap det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

Hvilke andre muligheter har kunder for å sende deg kortinfo? Å sende inn kortinfo(kortnummer, CCV2 kode og utløpsdato) pr e-post er ganske så utrygt, og må kunne klassifiseres som idiotisk i 2015. Om du legger til rette for det så bør du sterkt revurdere praksisen.

Det er direkte uansvarlig, og neppe noe banker og kortselskaper ála VISA, MasterCard etc. vil godta. Bedrifter som håndterer kortdata må følge PCI-DSS standarden for håndtering av slike data. Gjør ditt selskap det?

 

 

-#fjernet#s svar: er kjent med pci sertifisering, og kan informere om at jeg ikke lagrer bankortsinfo, dette registreres kun av min bank.

Lenke til kommentar

-#fjernet#s svar: er kjent med pci sertifisering, og kan informere om at jeg ikke lagrer bankortsinfo, dette registreres kun av min bank.

Men du må likevel ha systemer som behandler kortdata på en sikker måte så lenge DU mottar slike data (pr epost, var det ikke så?). Kortdata sendt pr epost er IKKE en sikker måte. Og data blir lagret, til og med skrevet til disk når du mottar kortdata pr epost. Hadde en QSA sett dette ville du strøket glatt.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg gjorde litt research på dere nå, #fjernet#, og endte opp på face-siden deres, der det er mye negativ omtale.. Kan jeg spørre hvorfor du ikke har åpent for kommentarer/innlegg på face-siden din, annet enn å kommentere på dine egne statuser?

 

For å være helt ærlig så er jeg jo livredd for å masse falske anklagelser som jeg har fått her inne, siden det er veldig akseptert å pynte på sannheten som konsument, så kommer alltid en bedrift ut som badguy, selv om bedriften har retten på sin side, så er det veldig enkelt for konsumenter å starte et slikt forum som denne å få med seg masse folk i sin heksejakt og sitt ønske om å slippe betale. Selvsagt vil jo ingen betale noe som man kan slippe, derfor velger jo dessverre mange å reklamere om at de har blitt svindlet, når de egentlig ligger bak med betalinger som bedriften har fullt krav på i følge alle vilkår og lovverk, forstår du mitt problem? Jeg har aldri svindlet noen og tenker ikke starte nå heller, men hva hadde du gjort om du hadde en bedrift der folk bestillte tjenester og nektet betaling?

 

Det er greit nok. Er bare en observasjon. Bedrifter som skrur av denne funksjonen fremstår som litt.. Ja. Ikke bra.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...