Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å vite hvem av Mata og Cesc som har best overall når vi ikke har tilgang på ingame stats. Husk at Cesc er CM med 64 defending. Skal ikke se bort ifra at Cesc CAM er bedre enn Mata CAM.

 

På FUT 14 er Zicu 59 ST, men 67 CAM (og antagelig beste NIF CAM på bronsenivå). Folk har betalt 20k og kanskje mer også. Mer enn for Opara. Jeg måtte ut med 5-6k som han definitivt er verdt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Mye surr på FUT 15. Buffon er nå nede på 82, mens Casillas får ha 84 :roll: Mario Gomez -4 overall, men +3 shooting. Skulle likt å se regnestykket på Gomez.

 

Depay har plutselig mistet to stjerner på weak foot. Kan ikke si at jeg følger med på Eredivisie eller PSV, men man kan begynne å lure på hva som har skjedd iløpet av et år.

 

EA har antagelig tabbet seg ut på enten FUT 14 eller FUT 15. Ville vært mer fornuftig å ta dette mer gradvis over flere år. Samme med Varane og Barzagli, som begge har fått +6 pace. Rart at EA ikke ser dette selv.

 

Edit: +8 pace på Chikhaoui...

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Fordelen med BPL er at prisene vil stige en del, så det er greie profittmuligheter. Frister litt å starte med BPL. Spent på Kouyaté. Rart om han blir satt ned til sølv igjen etter en overgang til BPL, men kan ikke si at jeg vet noe om hvordan han har prestert. Kan fort bli det nærmeste man kommer å erstatte David Luiz. Raskere og sterkere, men dårligere defensive stats. Et beist på 14, selv om han er 75 rated. Digg med CB som er god med ballen i beina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...