Gå til innhold

Tenerife


Anbefalte innlegg

Ja. Jeg må en tur ned til Tenerife i mars. Kjæresten min blir boende i Los Cristianos. Vi kan ikke bo samme sted. Så da er spørsmålet hvor jeg kan bo på øya. Bussforbindelsene er jo gode, men det er jo mest trivelig om vi har gangavstand til hverandre. Problemet er at jeg føler Los Cristianos og Playa de las Americas er de to dyreste stedene på hele øya. Jeg har sett flere steder som koster over 50000 og opp til 90000 for 2 uker. Max 20000 føler jeg er nok.

 

Jeg kjenner godt til naboøya Gran C. Der ville jeg dratt til Puerto Rico. Det eneste stedet som gjelder. Cheesy så det holder og man treffer på "Trygve fra Risør" på det supre kjøpesenteret (CC Puerto Rico). Så kan man ta utflukter til den nordlige delen av øya. Steder som Taurito, Playa del Cura, Anfi del Mar blir for smått og usentralt. Playa del Ingles har the gay people lagt beslag på. Så ut i fra mine preferanser er det vel mest Los Cristianos og Playa de las Americas som passer? Jeg har en god feeling for Puerto de la Cruz, men det blir jo altfor langt unna. Har jeg rett i at de to stedene er de dyreste på Tenerife?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...