Gå til innhold

Komplett.no - Komplett Umulig.


Anbefalte innlegg

Har i tidligere år hatt ganske positive erfaringer med Komplett.no, de siste årene har det vært litt småting her og der som har "irritert" - litt småfeil med postsendinger osv, men ingenting graverende.

 

Det har derimot dessverre ikke vært erfaringen med min retur av et defekt MSI Geforce GTX 1080. Selve returen tok 1 uke før jeg fikk en krediteringsnota, helt greit. Problemet startet derimot når pengene skulle på konto, som regel har dette skjedd veldig kjapt - men ingen penger dukket opp,

 

Lot det gå en uke, ringte da (Mandag) og spurte hva som foregikk:

 

"Her har det skjedd en feil, kreditteringen har feilet, noe galt med kontonummer, kan vi få nytt så skal vi legge til manuell betaling." (Han oppgir at de har det samme kontonummer som jeg bruker, jeg bekrefter dette). Pengene skal være inne i morgen. Flott.

 

Tirsdag:

Ingen penger. Ringer og hører hva som foregår. Får beskjed om at de ikke skjønner hvordan en kredittering kan feile, de så at utbetalingen ikke var utført, og la den til manuell betaling, igjen, angivelig.

 

Torsdag (I dag)

Ingen penger. Ringer igjen, får beskjed om at ingenting har blitt lagt til betaling, han ser kredittnota, ringer Økonomi og de skulle betale ut umiddelbart (Vi får se). Pengene skal være inne kommende Mandag... 3 uker etter returen og en haug lovnader om at ting skal bli fikset. 

 

Imens sitter erstatningsvaren på Posten og venter i oppkrav... Mildt sagt *lite* imponert over Komplett.no i denne saken, etter hundretusner brukt igjennom årene syntes jeg det blir litt tynt med "beklager" etter denne mengden med bullshit og brutte lovnader.

Sitter langt inne å bruke komplett.no i fremtiden igjen.

Endret av Uxzuigal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett er ikke hva de en gang var, de har vel blitt for store og grådige.

Dessverre har kundeservicen deres sunket betydelig de siste to årene.


Har selv brukt flere hundretusener der de siste 15 årene, og "var" veldig fornøyd med levering, priser og kundeservice inntil et par år tilbake.

Kan overhode ikke si det samme nå lenger og prøver bevist å handle i andre butikker med mindre komplett faktisk er best på pris (noe de sjelden er lenger)

 

Endret av KriZZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Komplett er ikke hva de en gang var, de har vel blitt for store og grådige.

 

Dessverre har kundeservicen deres sunket betydelig de siste to årene.

 

 

Har selv brukt flere hundretusener der de siste 15 årene, og "var" veldig fornøyd med levering, priser og kundeservice inntil et par år tilbake.

 

Kan overhode ikke si det samme nå lenger og prøver bevist å handle i andre butikker med mindre komplett faktisk er best på pris (noe de sjelden er lenger)

 

 

 

Dessverre akkurat min erfaring også, 2-3 år tilbake begynte det å krølle seg til. Handlet med de i 15-16år selv, heh. 

Lenke til kommentar

Dette kan jeg skriver under på, hadde nett en sak med komplett. 

Samtalen med dem va nedlatende for oss som ikke er så datakyndige, virker som dem forventer at alle skal ha peiling på pc.

Fikk meg til å føle meg dum måten han snakket på, fikk navnet på behandleren, men gikk aldri videre med det. Var angående noe faktura problemer.

 

Har insett at dem er blitt for grådige når dem er blitt så svær som dem er i dag. Var mye bedre når jeg kjøpte meg min første pc i 2008, då var det service man fekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Samtalen med dem va nedlatende for oss som ikke er så datakyndige, virker som dem forventer at alle skal ha peiling på pc.

Fikk meg til å føle meg dum måten han snakket på, fikk navnet på behandleren, men gikk aldri videre med det. Var angående noe faktura problemer.

Ja, det hørtes absolutt merkelig ut at kundebehandleren forventer at du skal ha en del PC kunnskaper, når det kun dreier seg om fakturaproblemer.

--

 

Nå er det sikkert en del sommervikarer hos komplett, så kundeservice vil nok oppleves noe dårligere enn ellers :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...