Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ferdig med daten nå. Lagde mat, snakket og så film.

Spørsmål!

Når jeg tok henne i armkroken min under filmen sa hun at det var veldig uvant for henne med kroppskontakt... Strøyk hende på kroppen og hun holdt meg i hånda, men pga det gikk jeg ikke for kysset før en time ut i filmen. Da doget hun den og smilte litt kleint.

Når vi skulle si hade ville hun gi klem men fikk slengt inn ett kyss som varte i 1sek... Og det virker som hun ble litt stressa.

Dama er drit deilig, så kom litt overraskende på meg.

Dette var date 2.

Jeg tenkte at ettersom hun sa det hun sa når jeg trakk henne inn til meg var det greit å ikke presse på? Eller hadde dere gitt faen og tatt tak i henne og gitt alt?Anonymous poster hash: 83006...160

Hun gir flere tegn til at hun ikke liker at du blir for nærgående, og du tenker løsningen kan være å gi faen, ta tak i henne og presse på ????????????

Jeg var ikke nærgående. Jeg ventet 1 timer etter vi hadde ligger inntil hverandre.

 

Mange jenter er forskjellige. Kan godt hende hun ville at jeg skulle gå ordentlig all inn selv om hun sa det hun gjorde.

 

Men jeg valgte å backe ned.

 

Anonymous poster hash: 83006...160

Lenke til kommentar

For min del blir jenter vesentlig mer attraktive når de ikke gir etter med en gang.

 

Selvsagt. For hvis hun ikke gir etter, så tenker du at du har "vunnet" henne etterpå med å kjempe. Hvis hun er lett å få så tenker du at det ikke er noe spesielt med deg og at hun ikke er selektiv. Så du får bedre selvfølelse av at hun ikke gir etter.

 

Anonymous poster hash: 34b47...7a8

Lenke til kommentar

Blir det ikke litt kjedelig med enda en hjemme date som date nr 3? 

 

Date nr 1 gikk vi tur og spiste middag ute.

Date nr 2 lagde vi mat sammen hos meg og så på film.

 

Planen var at date nr 3 skulle være at hun overrasket med middag hjemme hos seg. Så blir det vel en film elns senere.

 

Jeg er jo maks spontant, så hadde det vært opp til meg kunne vi dratt til liseberg på dagstur liksom. ( Dit vet jeg hun vil dra). Samtidig er jo det altfor tidlig og vil skremme henne.

Bowling er litt harry føler jeg.

 

Kanskje middag + at vi kjører en tur? Har en rute jeg pleier å kjøre som jeg synes er veldig fin med fine utsikter. Så kunne vi gått en romantisk tur dere senere f.eks? 



Anonymous poster hash: 83006...160
Lenke til kommentar

Hvordan skal man tolke det når en ung kvinne stirrer intenst tidligere på kvelden, det virket i alle fall slik selv om det kunne ha vært noen bak meg, og i det jeg går så løper hun bort, slår meg i skuldra og sier "Heftig dansing, dude."?

 

Jeg går ut fordi jeg liker å danse, ikke for å jakte på disse kvinnene som er omtrent halvparten så gamle som meg.

Lenke til kommentar

Ferdig med daten nå. Lagde mat, snakket og så film.

 

Spørsmål!

 

Når jeg tok henne i armkroken min under filmen sa hun at det var veldig uvant for henne med kroppskontakt... Strøyk hende på kroppen og hun holdt meg i hånda, men pga det gikk jeg ikke for kysset før en time ut i filmen. Da doget hun den og smilte litt kleint.

 

Når vi skulle si hade ville hun gi klem men fikk slengt inn ett kyss som varte i 1sek... Og det virker som hun ble litt stressa.

 

Dama er drit deilig, så kom litt overraskende på meg.

 

Dette var date 2.

 

Jeg tenkte at ettersom hun sa det hun sa når jeg trakk henne inn til meg var det greit å ikke presse på? Eller hadde dere gitt faen og tatt tak i henne og gitt alt?

 

Anonymous poster hash: 83006...160

Det har ikke slått deg at hun kanskje ikke er spesielt komfortabel med kroppskontakt, og trenger tid til å føle seg klar for det? Da er ikke en times tid på noen måte "lenge". Da vil også det å presse på med et kyss kunne oppfattes som påtrengende.

 

Jeg sier ikke at hun er veldig ukomfortabel med kroppskontakt. Men du kunne være litt mer klar over muligheten enn det du virker å være nå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

For min del blir jenter vesentlig mer attraktive når de ikke gir etter med en gang.

 

Hmmm...jeg er motsatt.

 

Tenker heller at hun ikke hadde noen sjanse til å motstå meg, så det er ikke noe negativt for min del. Faktisk holdt jeg på å miste interessen for hun jeg er sammen med nå fordi hun ikke 'gav etter' med en gang.

 

Om jeg ikke husker feil, så sa jeg nettopp det til henne og fikk det som jeg ville ikke så lenge etter :)

 

 

 

Blir det ikke litt kjedelig med enda en hjemme date som date nr 3? 

 

Ikke om dere har sex...

 

Gjør det DU har lyst til.

 

Ta henne med på et eventyr (ikke nødvendigvis bokstavelig ment).  

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fundert en del rundt det med å vise interesse, og jeg merker jo selv, at om noen viser for mye interesse i meg, så blir jeg veldig fort negativ ovenfor denne personen (da både menn og kvinner). Dette må jo nesten komme av at jeg ikke ser på meg som den ultimate personen, hadde jeg gjort det, så hadde det vært en selvfølge at alle vil være veldig interessert i meg.

 

Men om jeg så viser interesse ovenfor en veldig attraktiv jente, og hun faktisk finner seg selv veldig attraktiv, så vil hun kanskje skjønne det at jeg er interessert i henne, og ikke få noe dårligere syn på meg, fordi hun ikke har noe dårlig syn på seg selv.



Anonymous poster hash: 6606b...61f
Lenke til kommentar

Jeg prøver virkelig å være veldig "narsissistisk", og prøver konstant å få meg til å tenke på at jeg er så fantastisk, og hvordan alt jeg gjør er så bra. Jeg er så vakker, og morsom, og alle som ikke synes det, erkjenner jeg ikke eksistensen til.

Min sikkerhetsventil, den som beskytter min undergang, og hindrer meg fra å bli knust om jeg skulle få motbevist at jeg ikke er en så fantastisk person som jeg skal ha det til, er min selv ironi og uhøytidelighet. Jeg tar ikke mitt selvbilde seriøst, og vet det bare er en falsk konstruksjon uansett.



Anonymous poster hash: 6606b...61f
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har på litt over 2 år klart å få 9 ulike jenter til sengs gjennom forferdelig mye innsats, dette til min store begeistring da jeg var jomfru før dette. Jeg føler dog at dette er ganske dårlig, da mange jeg kjenner kan lett få seg et ligg når de drar ut en kveld, mens jeg typisk sjekker opp jenter jeg har møtt et eller annet sted i edru tilstand og får de med hjem etter et par dates hvis jeg er heldig. Lav suksessrate.

 

Jeg har lyst å øke min prosentandel med suksesser, og gjerne få dem til sengs med mindre innsats. Trener mye vekter for tiden og forsøker bli mer muskuløs, samtidig som jeg snart er ferdig med en bra utdanning. Dessverre har jeg ikke mye tid til å dra ut, og gjør det uansett dårlig på nattklubber (har bare hatt 1 ons til tross for mange kvelder ute).

Føler jeg mangler erfaring for en i midten av 20-årene, og liker å skylde på uheldig utseende, men har jo bevist at jeg kan få det til, da, gjennom systematisk opplæring i dating og sjekking. Hvilke tips vil dere gi for å bli bedre å dra damer?



Anonymous poster hash: 43344...15a
Lenke til kommentar

 

Har på litt over 2 år klart å få 9 ulike jenter til sengs gjennom forferdelig mye innsats, dette til min store begeistring da jeg var jomfru før dette. Jeg føler dog at dette er ganske dårlig, da mange jeg kjenner kan lett få seg et ligg når de drar ut en kveld, mens jeg typisk sjekker opp jenter jeg har møtt et eller annet sted i edru tilstand og får de med hjem etter et par dates hvis jeg er heldig. Lav suksessrate.

 

Jeg har lyst å øke min prosentandel med suksesser, og gjerne få dem til sengs med mindre innsats. Trener mye vekter for tiden og forsøker bli mer muskuløs, samtidig som jeg snart er ferdig med en bra utdanning. Dessverre har jeg ikke mye tid til å dra ut, og gjør det uansett dårlig på nattklubber (har bare hatt 1 ons til tross for mange kvelder ute).

 

Føler jeg mangler erfaring for en i midten av 20-årene, og liker å skylde på uheldig utseende, men har jo bevist at jeg kan få det til, da, gjennom systematisk opplæring i dating og sjekking. Hvilke tips vil dere gi for å bli bedre å dra damer?

 

Anonymous poster hash: 43344...15a

 

Well done, men er et lite men her. Innlegget ditt stråler av å være 'tryhard' om du skjønner. Legg mer vekt på å være deg selv og hva du er flink til istedenfor å tenke "okay okay okay, snart har jeg en bra utdanning og har muskler okay okay okay da kommer jentene til å falle pladask". Ikke tenk sånn. Bygg sjarm på de naturlie skillsa. Bry deg om åssen du ser ut for all del, men ikke baser ting på dette.

 

Og om kompisen din lettere får seg ligg en kveld, og du må bruke et par dates? Hvem bryr seg. Har ingenting med saken å gjøre. Man lærer mer om livet, seg selv og om jenter når man bruker tid med dem enn bare å plukke opp ei en sen kveld med skjørtet på halv 12 og med dømmekraften til en skosåle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig har jeg gitt opp dette sjekkegreiene. Og bestemt meg for å gå fra ufrivillig sølibat til frivillig sølibat helt til jeg finner den rette. Jeg tror ikke dette sjekkegreiene er noe for meg. Det er jo nesten et press til å gjøre det i dagens samfunn. Jeg er overbevist om at min beslutning vil gjøre underverker for meg, det vil nok gjøre at jeg tenker mindre på det når jeg er ute på byen og det kommer ikke til å gjøre meg like desperat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...