Gå til innhold

Levert klokke til reklamasjon


Anbefalte innlegg

Hei,

 

For 9 uker siden leverte jeg inn en klokke (kjøpt julen 2012) som reklamasjonsak pga feil i uret (stoppet, kjøpte nytt batteri, men gikk da for sakte). Det ble da sagt at det ville ta 4 uker.

 

Etter 4 uker ringer jeg og blir fortalt at det vil ta 6 uker.

 

Etter 6 uker ringer jeg og blir fortalt at det ikke er klart.

 

Nå er klokken klar etter 9 uker og 2 dager. Ingen informasjon om kostnader er blitt gitt og det ble ikke godkjent som reklamasjon. Noe som vil koste meg kr 500. Egentlig kr 790, men resterende skulle de betale.

 

Er jeg grinete, eller er det helt greit å skulle betale kr 500 nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt skal man få et prisoverslag som man kan godkjenne eller avslå.

 

Men i mange butikker må man skrive under på et ark, hvor det blant annet informeres om at selve forundersøkelsen kan koste penger. Hvis denne summen er i nærheten av selve reparasjonsprisen, er det ingen grunn for butikken til å spørre om du ønsker klokken reparert for denne summen da det blir omtrent det samme som du har godtatt å betale for ingen reparasjon.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...