Gå til innhold

Hvordan tisse og bæsje med ståpikk?!? [Les førstepost]


bad__ip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville det ikke vært mulig å lene seg fremover, for så å presse kuken litt nedover? Skulle tro det gikk an da. Går det i det hele tatt an å pisse med ståkuk? trodde det ikke kom ut noe jeg? I så fall kunne han da ha skiti i fred.

 

skal hilse å si at det er fullt mulig å pisse med ståpikk. gikk på den smellen i praksis selv en gang. må man så må man

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ville det ikke vært mulig å lene seg fremover, for så å presse kuken litt nedover? Skulle tro det gikk an da. Går det i det hele tatt an å pisse med ståkuk? trodde det ikke kom ut noe jeg? I så fall kunne han da ha skiti i fred.

 

skal hilse å si at det er fullt mulig å pisse med ståpikk. gikk på den smellen i praksis selv en gang. må man så må man

 

Selvfølgelig er det mulig! Jeg gjør jo det hver eneste morgen. Morrabrød og pissatrengthet er jo standard. Trikset er å stå på hodet, gutter. Stå på hodet så pekern den rette veien ;)

Lenke til kommentar

Pisse med ståpikk og drite samtidig er ikke bare-bare, jeg har vegg-do, og den er ikke av den største modellen jeg har vært borti (Ei heller den minste, men den er litt under snittet), og om jeg ikke skal pisse ned hele badet hvis jeg sitter med ståpikk, så må rumpa opp i hjørnet mellom ramma og "veggen" bak doen. Ergo umulig å gjøre begge samtidig.

 

I dette tilfellet hadde jeg nok valgt å klemme igjen urinrøret "manuellt" mens jeg slapp ut de første bombene, det er faktisk ikke umulig.

 

Evt så er det mye bedre å tørke opp urin fra gulvet en dritt.

Lenke til kommentar
Haha, utrolig! Overdrevent eller ei, god lesning og flotte illustrasjoner! :p

 

 

Men det er fullt mulig å gjøre begge deler med erigert kuk, bare å ta i et tak og bøye den nedover mens man presser seg inn mot setet bak. Ikke akkurat optimal sitteposisjon, men er da fullt mulig.

 

Spørs vel litt på konsistens og farten fra bakparten. Det er grenser for hvor mye man får bøyd en penis med full reisning uten at du får vondt.. :p

Lenke til kommentar
Haha, utrolig! Overdrevent eller ei, god lesning og flotte illustrasjoner! :p

 

 

Men det er fullt mulig å gjøre begge deler med erigert kuk, bare å ta i et tak og bøye den nedover mens man presser seg inn mot setet bak. Ikke akkurat optimal sitteposisjon, men er da fullt mulig.

 

Spørs vel litt på konsistens og farten fra bakparten. Det er grenser for hvor mye man får bøyd en penis med full reisning uten at du får vondt.. :p

Litt søl er det dømt til å bli, men det finnes løsninger som er mye bedre enn den nevnt i førsteposten iallefall! :p

Lenke til kommentar
Med tanke på at han var medlem på bodybuilder så kan det hende han var ekstremt stor da, så kan være potta ble litt for liten for en veltrent ræv og erigert penis!

 

Om han var bodybuilder tok han mest sannsynlig boler, ergo er kuken hans garantert mindre enn en ert!

 

:D

Akkurat ja, bodybuilder = boler.

 

Tegningene minner meg på at det er lenge sia eg har lest Electric Retard!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...