Gå til innhold

Kjøpe ny Gaming PC 35K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil skyte inn med at mtp skjerm du vurderer vil ikke gsync fungere sammen med sli, stikkordet da er kraftig single kort løsning.

 

Du ønsker pc som skal fungere i mange år fremover men at du dryler på med flerskjermkortsløsning og mye dyr hardware som skal funke bra snart gir deg ingen garantier, lett å bli opphengt i ting som virker bra.

 

34" ultrawide venter jeg på selv, x34 på 100hz er i grenseland for hva dagens overføringsstandard takler og vi snakker sensommer minst før noe som har kjangs for mere er kjangs å pantsette ei nyre for å forhåndsbestille og få tak i.

 

Geforce 980TI med litt forsking på overklokking er det opplyste valget :)

Lenke til kommentar

Vil skyte inn med at mtp skjerm du vurderer vil ikke gsync fungere sammen med sli, stikkordet da er kraftig single kort løsning.

 

Du ønsker pc som skal fungere i mange år fremover men at du dryler på med flerskjermkortsløsning og mye dyr hardware som skal funke bra snart gir deg ingen garantier, lett å bli opphengt i ting som virker bra.

 

34" ultrawide venter jeg på selv, x34 på 100hz er i grenseland for hva dagens overføringsstandard takler og vi snakker sensommer minst før noe som har kjangs for mere er kjangs å pantsette ei nyre for å forhåndsbestille og få tak i.

 

Geforce 980TI med litt forsking på overklokking er det opplyste valget :)

 

Oi, så g-sync funker ikke med SLI-løsninger?

Lenke til kommentar

Sli og g-sync funker bra det.

Nizzen har såklart rett :)

Det fungerer men muligheten for DSR detter ut.

 

Det skal sies at på de 2 oppsettene med sli og G-sync jeg har vært med på å sette opp at det har vært litt rare ting i opptil flere spill men Nvidia lover mye bot og bedring i nyere driverutgivelser.

Endret av Thobjo
Lenke til kommentar

 

Sli og g-sync funker bra det.

Nizzen har såklart rett :)

Det fungerer men muligheten for DSR detter ut.

 

Det skal sies at på de 2 oppsettene med sli og G-sync jeg har vært med på å sette opp at det har vært litt rare ting i opptil flere spill men Nvidia lover mye bot og bedring i nyere driverutgivelser.

 

 

Hva skal man med DSR ved nesten 4k oppløsning? Savnet litt dsr ved 1440p, men spiller mest BF, så da er det ikkje så farlig. Har heller ikkje 1440p skjermer lengre :p Bare 3440x1440 og 3860 x 2160

 

I Bf4/hardline kan man sette opp res scaling. Da får man "DSR".

Lenke til kommentar

DSR er det som har imponert meg mest siste årene men dette hvet nok Nizzen mer om en meg iogmed han har skjermen vi snakker om og som jeg fortsatt venter på.

 

Det er en stund siden jeg forsket på dette og det er meget mulig nye drivere og patcher i spill har fikset på dette.

 

Sist gang jeg studerte dette ga sli alene ett utslag på 13-15ms ekstra prosesseringstid, noe som er eksakt samme forskjell på en habil wifi adapter kontra kablet internet i spill og hvor ofte får en ikke høre at folk foretrekker sistnevnte :)

Endret av Thobjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...