Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2 - Diskusjon og pratetråd!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk faktisk tilbud av Atari til å melde meg på betaen, går ut i fra at jeg får den da. :ph34r:

 

Det var snilt av dem. Du sender bare tilbudet videre til meg så slipper du at det støver ned i en eller annen skuff.. :innocent:

 

Send meg e-posten din så videresender jeg den da. :)

 

Snilt av deg (hvis du mener det), men jeg står over. Rett og slett fordi jeg ikke vil vite noe av spillet før jeg sitter med det ferdige, finpolerte produktet i henda :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faktisk tilbud av Atari til å melde meg på betaen, går ut i fra at jeg får den da. :ph34r:

 

Det var snilt av dem. Du sender bare tilbudet videre til meg så slipper du at det støver ned i en eller annen skuff.. :innocent:

 

Send meg e-posten din så videresender jeg den da. :)

 

Snilt av deg (hvis du mener det), men jeg står over. Rett og slett fordi jeg ikke vil vite noe av spillet før jeg sitter med det ferdige, finpolerte produktet i henda :cool:

 

Jeg mener det! :p Litt fett å være en av de som får teste ut betaen da! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Gleder meg! Though, kan se ut som at filmen er litt pyntet på. Kjenner også at jeg ble litt skuffet når det står "Customize everything" og det kun er fargen man kan bytte på bilen mens huset (en plass du oppholder deg lite i..) har mye flere valg

 

 

Kan sverge på at jeg leste et sted at de hadde modellert delene bak støtfangerne til perfeksjon, men om det var pga skade (altså at bilene mistet fangerne) elelr om det var fordi man kune lime på ting aner jeg ikke.

Litt leit om man ikke kan bytte felger en gang, annet enn de få originalfelgene du kan velge mellom ved nybilkjøp..

Lenke til kommentar

Nydelig E3 video.

Likte veldig godt musikken og hvordan de hadde satt isammen alt =)

 

Noe jeg lurte på og som kanskje er nevnt før. Vil det være noe damage model på bilene?

Ser forøvrig utrolig fint ut. Husker jeg spilte 1'ern til Xboxen sa godnatt og jeg gadd aldri å begynne på an igjen.

Gleder meg til TDU2 kommer :)

 

Såg nettopp det interviuet som GT hadde med produsenter eller hva hun var for noe. Hun sa mye bra. Likte spesielt at de ikke ville røpe hva de hadde planlagt med poliet =)

 

Likte også at du kunne se spoileren stige opp på Mercedes McLaren.

Gleder meg som en unge til dette spillet!!

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

For en nedtur sad.gifTest Drive Unlimited 2 gets pushed into 2011 Og jeg som gledet meg sånn til dette spillet. no.gif

 

 

Antok dette pga to varselstegn:

1. Ingen oppdateringer på lenge mtp bilder, videoer mm

2. Så å si ingen som har fått Beta'en og med en drøy måned igjen før lansering så...

 

Skikkelig dumt, dette, men forhåpentligvis bra for spillopplevelsen når det kommer. I mellomtiden har man mange andre godbiter å ta av..

Lenke til kommentar

Fra siden deres:

 

Atari Shifts Test Drive® Unlimited 2 Into First Quarter 2011; New Beta Dates Announced Soon

 

 

Today we have an announcement pertaining to the release schedule for the highly anticipated Test Drive® Unlimited 2. Please see the following announcement for the details on the change in schedule and beta program:

 

Dear TDU2 Community and fans,

 

Eden and Atari are announcing today that the release date of Test Drive Unlimited 2 is being moved back to Q1 2011. We wanted to take some time to talk to you specifically, our community and fans, and explain why this is and what it means for you.

 

As we are sure you are aware, TDU2 is a highly ambitious game and also very big. Since locking down the final features, some months ago, we have been busy getting the bugs out of the game, polishing all of the features to make the game as fun as possible, and ensuring that we deliver a robust and reliable online service from the day we go live. We’re at the point now where we have a pretty solid game, which is fun and could be launched shortly. However, with a few extra months of polish it could be even better.

 

We know that this delay will come as a disappointment to many of you but we hope that you will understand the benefits of taking the time to get this right, because it now gives us more time to listen and respond to feedback from the Beta program. We will be announcing the new Beta dates shortly, as well as revealing exclusive Beta tester rewards, as a thank you for their patience and continuing support.

 

Thank you,

 

The Test Drive Unlimited 2 Team

 

Ser ut som beta datoer kommer om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...