Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det ulovligste du gjorde som barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... Det ble vel en del "fantestreker" etterhvert, siden jeg bor i en relativt liten og kjedelig bygd :)

 

Det mest alvorlige var vel kanskje den gangen meg, en kompis, og en annen random dude brøt oss inn i et bygg i nærheten (et slags oppbevarings-skur eller noe), fant litt maling, og begynte å male på dette bygget. Vi var vel 10-11 år.

 

Vi ble busted da denne random dude'n gikk hem for å skryte (!!) til sin far at vi hadde brutt oss inn i et bygg og begynt å male på det :)

 

Ellers har det vært mye ruteknusing og lignende. Vanlige bygdeaktiviteter med andre ord :)

Lenke til kommentar
Tja...litt nasking av løsvekt godteri!!!Ekstra detalj er 30 stjålne biler og heleri av en iPod...Ble tatt for iPod og 5 av bilene, er på prøve :(

 

Du tuller?

Glemte bort denne tråden :p og nei det er ikke biler som i godteriet :p Er på 2 års prøve atm og i samfunnstjeneste :(

Though bilhendelsen var bare noe som falt meg inn og ikke akkurat noe jeg er stolt av...

Lenke til kommentar

Kjørte trimmet moped uten bemser, med en fyr bakpå. Vi krasjet i en parkert bil, ble hengende fast mellom bilen og en mur. Vennen min som satt på knakk foten sin for å komme seg løs, løftet vekk mopeden så jeg kom meg løs og vi kjørte hjem.

 

Historien vi fortalte til foreldre og sånt var at jeg kjørte aleine og krasjet i en mur. Vennen min ventet i 3 dager med å si at han hadde brukket foten, og da han fortalte det sa han at han hadde falt.

 

Ble forresten ikke store skadene på bilen, vi traff vel egentlig mest muren. Var bare noen riper og sånt i frontfangeren (som var av typen svart plast...så ingen lakkering var nødvendig), men vi var jo pissredd for å bli tatt. Klart vi stakk av.

 

Ellers har jeg vært på eggeslang i et lokalt hønsehus. Vi var ganske små og hadde planer om at kyllingene skulle klekkes ut og vi skulle ha de som kjeledyr. Funket dårlig. Ble tatt gjorde vi også. Er ikke lett å måtte ruge på en masse egg uten at foreldrene dine skal merke det.

Lenke til kommentar

Jeg har nesten brent ned et hus blitt annmeldt for hærverk på skolen. Nasket ting fra nærbutikken og på biltema. sprengt mange postkasser stjelt et mopedskilt og en sykkel og så har jeg kjørt i berusa tilstand på moped med grøfta som resultat. ja det var vel det. er 14 så det er fortsatt 4 år igjen.

Lenke til kommentar

Vell jeg har Stjælt fra en del butikker, stjelt fra pappas barskap og drikki meg drita før kinoen, vært hos en venn og drikki meg driti 2 ganger, sprengt fyrverkeri på skolen, kastet svære isklumper på biler fra en bro, røyker, snuset, hasjet, tømt en kiosk for ting og tang, brukt flamme kaster på skolen, knust ruter hos folk, rasert skolen, tatt masse øl fra pappa, stjelt penger og MYE mer jeg ikke kommer på..

 

Og er fortsatt 14 år..

Lenke til kommentar
Vell jeg har Stjælt fra en del butikker, stjelt fra pappas barskap og drikki meg drita før kinoen, vært hos en venn og drikki meg driti 2 ganger, sprengt fyrverkeri på skolen, kastet svære isklumper på biler fra en bro, røyker, snuset, hasjet, tømt en kiosk for ting og tang, brukt flamme kaster på skolen, knust ruter hos folk, rasert skolen, tatt masse øl fra pappa, stjelt penger og MYE mer jeg ikke kommer på..

 

Og er fortsatt 14 år..

 

 

Vi er vell normale 14 åringer som lever livet.. =D

 

EDIT: Glemte å legge til at jeg har skytet Fugler med luftgeværet på hytta.. xD + Skyttet en eller annen svenske med geværet.. xD

 

 

 

Normalt ? Vil heller kalle det ungdomskriminell! Kom deg til nærmeste barnevern/politikammer!

Lenke til kommentar
Vi er vell normale 14 åringer som lever livet.. =D

 

EDIT: Glemte å legge til at jeg har skytet Fugler med luftgeværet på hytta.. xD + Skyttet en eller annen svenske med geværet.. xD

 

Nå tar jeg deg ikke seriøst, men alt det du skriver skulle ha talt for at foreldrene nå var rimelig fattig etter alle erstatningskravene, du hadde en del med barnevernet å gjøre, og som siste person sa; hvis ikke burde du fått det, for "leve livet" er en understatement i forhold til slike bedrivelser :p

Lenke til kommentar
Vi er vell normale 14 åringer som lever livet.. =D

 

EDIT: Glemte å legge til at jeg har skytet Fugler med luftgeværet på hytta.. xD + Skyttet en eller annen svenske med geværet.. xD

 

Nå tar jeg deg ikke seriøst, men alt det du skriver skulle ha talt for at foreldrene nå var rimelig fattig etter alle erstatningskravene, du hadde en del med barnevernet å gjøre, og som siste person sa; hvis ikke burde du fått det, for "leve livet" er en understatement i forhold til slike bedrivelser :p

Det er faktisk ikke sånn at faren min ikke har pengeproblemer.. bare kjeder meg utrolig mye.. xD Liker å kødde litt overdevent.. xD

Lenke til kommentar

fikk tak i et utgått pass av en kompis som var noen år eldre enn meg.. tok av plastikken bytta ut bilde og laminerte det igjen... plutselig 5 år eldre...

funka fint heeeele veien til jeg ble 20 :D da kasta jeg det...

 

stjal alt av penger jeg kunne komme over... lurte til o med banken for 20K, noe jeg fikk svi for etterpå.. :D

 

og knust et par og tredve vinduer på barneskolen ... menne

 

godt jeg er blitt voksen nå... ikke gjort noe gale etter jeg ble 20 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...