Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ZyXel P-2602HWT-F3 Multimodem brukernavn og passord? (Telenor)


Anbefalte innlegg

Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

 

brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Tenk at denne diskusjonen var førstetreff på Google. Tøft, når jeg var ute etter akkurat dette.

 

haha jeg også:p

men vet noen om det er 802,11b på den og hvordan man slår det på

min p1i har ikke 802,11g

 

gå på Network - Wireless LAN - Advanced Setup(knappen nederst til høyre) så ser du 802.11 Mode nedest der. sett på 802.11b mode only

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Går den ann bruke den som vanelig modem ? har en ruter som er bedre :)

Lurte akkurat på det samme. Er veldig missfornøyd med. Det trådløse signalet.

 

Kan ikke skjønne det skal være noe problem å slå av den trådløse radioen og koble til egen trådløs router.

Da ender du opp med 2 routere i seriekobling. Eventuell port forwarding vil da kreve at du gjør det i begge routerne. (=Tungvint)

 

Det enkleste er i så fall å sette Zyxel-routeren i "bridge mode", dvs. at den brukes som et rent ADSL-modem. Da kan man fint bruke sin egen router (trådløs eller ikke) som gateway til sitt eget lille LAN.

 

edit: Jeg vet ikke om det går an å sette denne Zyxel'en i bridge mode eller hvordan man i så fall gjør det. Telenor har ofte hatt bruksanvisninger for slike ting på kundeservice-sidene sine.

Endret av nebrewfoz
Lenke til kommentar
Går den ann bruke den som vanelig modem ? har en ruter som er bedre :)

Lurte akkurat på det samme. Er veldig missfornøyd med. Det trådløse signalet.

 

Kan ikke skjønne det skal være noe problem å slå av den trådløse radioen og koble til egen trådløs router.

Da ender du opp med 2 routere i seriekobling. Eventuell port forwarding vil da kreve at du gjør det i begge routerne. (=Tungvint)

 

Det enkleste er i så fall å sette Zyxel-routeren i "bridge mode", dvs. at den brukes som et rent ADSL-modem. Da kan man fint bruke sin egen router (trådløs eller ikke) som gateway til sitt eget lille LAN.

 

edit: Jeg vet ikke om det går an å sette denne Zyxel'en i bridge mode eller hvordan man i så fall gjør det. Telenor har ofte hatt bruksanvisninger for slike ting på kundeservice-sidene sine.

 

Ja, det var det jeg mente, å sette det i bridge mode.

 

Sant å si så bør en også vite litt om hva en gjør før en begynner med det å bytte til bridge mode.

Lenke til kommentar

Hmm, noen som faktisk aner hvordan man setter opp P-2602HWT-F3 i bridge mode? I utgangspunktet ser det enkelt ut, men om jeg velger "bride" fra WAN-fanen skjer det trist lite. Ruteren får fortsatt kontakt med Zyxelen, men oppkoblingen klarer den ikke.

 

Edit: Oppretter en egen tråd, ser dette blir litt off-topic.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

 

brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen.

Prøvd det der, etter en Reset, men da fyller den bare ut hele passordfeltet selv og gir meg en feilmelding om at "Teksen er for lang! Du har brukt 32 tegn og grensen er 30"

 

Noen alternativ??

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeg har sett overalt etter brukernavn og passord men jeg finner det ikke (vil åpne noen porter) og jeg kan ikke ringe 05000 i helgene.

 

Noen som har den samme ruteren? Jeg har prøvd admin som brukernavn og 1234 som passord og noen flere standard brukernavn og passord men jeg kommer ikke inn.

 

brukernavn admin og tomt passord burde gjøre susen.

 

Dette fungerte for meg før.

 

Men når jeg nå gjør det, så kommer jeg ikke inn..

 

Kan ikke huske å ha endret noe på passordet.

 

Så hva skal jeg gjøre for å få kommet inn i gjen?

 

Er redd noen har "hacket" seg inn og endret passordet.. :(

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...