Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slik får du lovlig medisinsk cannabis til Norge.


Rescue me

Anbefalte innlegg

Hei.

 

På grunn av EU/EØS regler, kan en lege i Nederland skrive ut cannabismedisin for inntil 90 dagers forbruk. Som du lovlig kan ta med inn i landet, husk bare å fortolle og vise fram papirer.

 

Få fastlegen til å skrive en epikrise på engelsk som du kan ta med til Nederland, men er ikke nødvendig så lenge du har en grunn (stress, dårlig matlyst... funker det).

 

Hilsen en god venn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer jeg også på. Ingenting ulovlig med dette.

 

Ellers var kanskje "guiden" litt lett. Har du erfaring med dette selv, trådstarter?

Så en video.

Hva er det som er så bra med cannabis da? Siden du er villig til å fly ned hver 3. måned...

 

Hører det skal være bra mot kvalme som de på cellegift får...

THC og CNB. THC er psykotisk, CNB er antipsykotisk.

 

Sativa får deg høy, Indica får deg stein.

Lenke til kommentar

 

THC og CNB. THC er psykotisk, CNB er antipsykotisk.

 

Sativa får deg høy, Indica får deg stein.

"Høy" og "stein" sier meg ingenting. :p

 

Antar det er for rusens skyld, da. Jaja, alkohol er ganske så skadelig det og. For å ikke snakke om tobakk.

 

Høy, som i aktiv. Stein som i uaktiv. Høy om du skal ha noe gjort, stein om du skal slappe av.

 

Røyke i vaporizer er nok det beste, da slipper man å blande med tobakk. Kan sikkert spørre om noe mild cannabis å blande "skunk"/hasj/voks/olje med om man foretrekker joints.

Kunne gjerne tatt litt medisinsk cannibis for å kurere dagen derpå i alle fall. Regner med det virker like bra som hasj til det formålet.

Medisinsk cannabis kan være hasj. Cannabis er fellerfortegnelse for "weed/gress" og "hasj".

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Jo jo, men når jeg tenker medisinsk cannabis tenker jeg ikke små, brune klumper som man kan spise et gram av for å kurere den verste fyllesjuka.

 

e:

Helst kunne jeg tenkt meg den funky e-liquiden. Kunne jeg bare helt på tankene mine og dampa i vei uten å stresse med å kjøpe noe ekstra utstyr eller tobakk.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Høy, som i aktiv. Stein som i uaktiv. Høy om du skal ha noe gjort, stein om du skal slappe av.

 

Røyke i vaporizer er nok det beste, da slipper man å blande med tobakk. Kan sikkert spørre om noe mild cannabis å blande "skunk"/hasj/voks/olje med om man foretrekker joints.

Nja, er ikke noe for meg. Eller, dvs, hadde jeg prøvd hadde det helt sikkert vært noe for meg. Men det er jo kjernen i problemet med rusmidler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Derfor veldig interessant med CNB som motvirker THC (THC er psykotisk). CNB er anti-psykotisk.

Du mener CBD, og du har rett. En CBD-rus kan være veldig behjelpelig for de som trenger det.

 

 

Cannabis i tablettform??

I kapsel. Det kan lages enkelt med å lage cannaolje og dosere det i kapsler. En mye sunnere måte å innta det på enn f.eks. røyking, og det varer lenger.

 

 

Har nesten lyst til å anmelde deg.

Fordi? Det er en fornermelse til de som faktisk trenger det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...