Gå til innhold

Forumtreff i Oslo 25. februar! --Avlyst!--


kanin333

  

31 stemmer

  1. 1. Når møtes vi?

    • 16:00
      2
    • 17:00
      5
    • 18:00
      4
    • 19:00
      5
    • 20:00
      6
  2. 2. Hvor skal vi spise?

    • Fridays
      8
    • Peppes
      11
    • Annet sted (kom med forslag)
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg er ny på forumet og jeg vil gjerne komme selv om jeg er ny hvis dere tørr. Jeg skal nok være mer aktiv på forumet og bidra med mer innen 25 feb så dere ser at jeg er en bruker. Jeg har noen psykiske problemer som er basert på fakta, ondskap og handicap så kanskje jeg kan bruke forumtreffet til å endre livet mitt. Dersom noen av dere som kommer kan lese innlegget mitt. Jeg vil selvfølgelig møte andre som er på diskusjon.no så det er ikke bare derfor.

 

Ser at det er noen som har behov for overnatting. Jeg kan ikke love noe men jeg skal være så behjelpelig som mulig med det. Enten ved å betale hostel for dere eller la dere overnatte hos meg for dere må ikke finne på å gå ute i oslo en hel natt. Det er farlig og lite behagelig.

 

Jeg er mann 45 men det er bare på nettet. I virkeligheten så er jeg litt under 30 år og langt over 20 år.

Endret av Stappi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...